kret

1. Data: 2002-05-30 19:58:13

Temat: kret
Od: "mm01" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zna ktos prosty sposob na odstraszenie kreta z ogrodu?

2. Data: 2002-05-30 20:43:07

Temat: Re: kret
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mm01" <m...@p...fm> writes:

> zna ktos prosty sposob na odstraszenie kreta z ogrodu?

Puszka po piwie zawieszona na wbitym w ziemię pręcie...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Japończyk, co żył w Matsuyama,
Ofiarą był hipopotama.

3. Data: 2002-05-30 20:54:59

Od: "mm01" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Puszka po piwie zawieszona na wbitym w ziemię pręcie...

a co z alewaniem woda?, wlasnie leje od 8 godzin, sa szanse ze pomoze?

4. Data: 2002-05-30 21:23:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mm01" <m...@p...fm> writes:

> a co z alewaniem woda?, wlasnie leje od 8 godzin, sa szanse ze
> pomoze?

? A nie szkoda wody?

Grzesiek,
zdziwiony
--
Pewien pan rzekł sarkastycznie: ,,Rajem
Jest mi życie! Ot, wyśpię się, najem...

5. Data: 2002-05-30 21:41:00

Od: "mm01" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ? A nie szkoda wody?
>
> Grzesiek,
> zdziwiony
> --

nie

6. Data: 2002-05-31 08:40:44

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robisz kretowi jeszcze "lepiej". Robactwo, czytaj " krecie jedzonko" idzie
do wilgoci, no i kopać lżej. Raczej na zatopiene kreta masz marne szanse, to
dobrzy Inżynierowie.
Pozdrawiam.
Michał
Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m21ybtfhza.fsf@sapijaszko.net...

7. Data: 2002-05-31 09:05:06

Od: "mm01" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wilgoci, no i kopać lżej. Raczej na zatopiene kreta masz marne szanse,

i tak jest tam wilgotno, bo nowa trawka zasiana i leje co niemiara, i zdaje
sobie sprawe, ze krecik lubi to miejsce bo latwo sie kopie i jedzonka pod
dostatkiem, ale walczyc musze, i mysle tak moze karbitem go zagazowac?

mm01

8. Data: 2002-05-31 09:18:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Łąpies" <l...@w...pl> writes:

> Robisz kretowi jeszcze "lepiej". Robactwo, czytaj " krecie jedzonko"
> idzie do wilgoci, no i kopać lżej. Raczej na zatopiene kreta masz
> marne szanse, to dobrzy Inżynierowie.

Ja?

Grzesiek,
zdziwiony jeszcze bardziej
--
Nie dla chleba profesor z Dijon
Seks-technik nauczał wśród żon.

9. Data: 2002-05-31 10:34:25

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm01" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> zna ktos prosty sposob na odstraszenie kreta z ogrodu?
>
> od kilku tygodni testuje kupione w Castoramie "elektroniczny odstraszacz
gryzoni" wydaje on z rozna czestotliwoscia rozne piski. Jak na razie
wszystkie krety i nornice uciekly z warzywnika. A przed urzyciem tegoz
urzadzenia - o nieco fallicznym wygladzie - krety zezeraly jarzynki. Byc
moze odstarsza je wlasnie ow wyglad.
Wady - jak na razie dwie - cena - okolo 100 zl ( ale niby nie psujace sie,
wiec tylko 2 razy w sezonie wymiana baterii i piszczy przez wiele lat. )
a druga to zasieg - promien 15 metrow.

Wojtek Pa

10. Data: 2002-05-31 10:38:35

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomoze... kretu ryc korytarze. Zaprzestan natychmiast lac wode! i poczytaj
na stronach grupy. ogrody.agrosan.pl
albo u KM
ogrod.to.jest.to

--