kret

11. Data: 2002-05-31 10:57:56

Temat: Re: kret
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gryzoni" wydaje on z rozna czestotliwoscia rozne piski. Jak na razie
> wszystkie krety i nornice uciekly z warzywnika. A przed urzyciem tegoz
> urzadzenia - o nieco fallicznym wygladzie - krety zezeraly jarzynki. Byc

Juz widze jak dzieci wydlubuja to z ziemi i lataja po dzialce na oczach
zdumionych sasiadow :-)))

D.P.

12. Data: 2002-06-01 18:28:04

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostatkiem, ale walczyc musze, i mysle tak moze karbitem go zagazowac?
>
> mm01
Tylko nie pal przy tym papierosa ;-))
Mozesz zastosować mieszanine mocznika (nawóz) i wapna; nie kredy ; zmieszane
pod wpływem wilgoci wydzielajaą amoniak ( możesz sprawdzić).
Gazowanie korytarzy żerowiskowych, tych na powierzchni nic nie daje, musisz
odnależc korytarze mieszkalne, położone głębieji o większej średnicy.
Pamietaj jednak, że kret jest prawnie chroniony ( o ile moje wiadomości się
nie przeterminowały).
W razie kłopotów daj znac na priv.
Pozdrawiam
Michał