kret

1. Data: 2002-11-18 15:43:46

Temat: kret
Od: "igorro" <i...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze jestem nowy na grupie i od razu mam poważne pytanie!!
Kret mi podgryza sosny koreanki i wszedzie na trawniku zostawia kopce!!!(a
to ham jeden)

I stąd moje pytanie jak z nim skutecznie walczyc????
Próbowałem już swiec dymnych i nic. Może ktoś zna skuteczny sposób na
szkodnika???
Z góry dzięki!!!

2. Data: 2002-11-18 16:56:26

Temat: Re: kret
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I stąd moje pytanie jak z nim skutecznie walczyc????
> Próbowałem już swiec dymnych i nic. Może ktoś zna skuteczny sposób na

Cz Nowy.
Jest tylko jeden, poczytać tę grupę [lub poszukać w googlach na tej
grupie].
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

3. Data: 2002-11-18 22:13:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-11-19 07:17:00

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> [...]
> aha
> jest to rowniez doskonaly sposob na napowietrzenie trawnika

Tadeuszu!
Skad u Ciebie takie drastyczne pomysly?
Przeciez po czyms takim zwierzatko (mam na mysli kreta) moze z szoku
czkawki dostac! I dopiero bedzie kopcow!
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Po przeczytaniu tych setek listow n/t kretow uwazam, ze nalezy
uszanowac ich geniusz strategiczny. Bo przeciez i tak nie macie szans...
PS2. Kreta nie posiadam :-))
PS3. Kretem nie jestem :-)))

5. Data: 2002-11-19 08:16:12

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
zupełnie nie rozumiem tej GROZY KRETA... dlaczego roztaczana jest taka
atmosfera kompletnej niemożności? Wszystkie posty podając różne przepisy jak
sobie z tym przemiłym skądinąd zwierzątkiem poradzić, na koniec zawierają
stwierdzenia typu: i tak z KRETEM nie wygrasz...itp.
Dwukrotnie kret atakował moją działkę i dwa razy bez większego wysiłku
pozbyłem się go skutecznie, dosłownie w ciągu jednego dnia. Wlałem do
dziurki każdego kopca trochę benzyny, zwykłej bezołowiowej 95tki. I tyle.
Nic nie podpalałem, nie wznosiłem wrogich okrzyków (no może poza kilkoma ale
wcześniej, tzn. jak rano zobaczyłem kopce na trawniku :))), nie demolowałem
działki ani nie bydowałem murów zaporowych. Następnego dnia żadnych nowych
śladów kreciej roboty już nie było i na tym koniec. Zapach benzyny
skutecznie wypłoszył zwierza. Polecam i życzę sukcesów! :)
Janek

P.S. Może dodam tylko, że mam miłego kotka, któremu oprócz myszy zdażyło się
też raz złowić krecika... Ale ten okaz zdołałem uratować z jego łap i
pieczołowicie przeniosłem na działkę sąsiada... Niech sobie maluch żyje...
:-)))

6. Data: 2002-11-19 08:24:05

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście powinno być: "budowałem" i "zdarzyło" - nie wiem doprawdy co za
chochlik podsunął mi to "ż" z kropką.... czerwienię się ze wstydu... :-))
J.

7. Data: 2002-11-19 09:45:23

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad u Ciebie takie drastyczne pomysly?
> Przeciez po czyms takim zwierzatko (mam na mysli kreta) moze z szoku
> czkawki dostac! I dopiero bedzie kopcow!
Wlasnie na jednej ze stacji radiowych mowiono, ze ... kret jest pozyteczny,
bo ... podnosi na ducho ziemie
:-))))
Nic tylko go polubic ? :-)))

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2002-11-19 09:59:25

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> wrote in

> Wlasnie na jednej ze stacji radiowych mowiono, ze ... kret jest
> pozyteczny, bo ... podnosi na ducho ziemie

Oooooo!
Ze podnosi ziemie, to kazdy widzi, niektorzy chyba za czesto...
Ale ze na duchu??
Oooooooooo!
> Nic tylko go polubic ? :-)))
Jak sie zamknie oczy na podnoszenie ziemi i zostanie tylko przy duchu, to
to jest bardzo latwe :-)))
Pozdrowienia - Ewa sz.

9. Data: 2002-11-19 10:34:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

krecika... Ale ten okaz zdołałem uratować z jego łap i

Mam nadzieję, że sąsiad Ci się zrewanżuje równie genialnym dowcipem.
Ja...cki

10. Data: 2002-11-19 10:53:23

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "igorro" <i...@k...net.pl> napisał w wiadomości news:arb1s4
> [...]
> I stąd moje pytanie jak z nim skutecznie walczyc????
> Próbowałem już swiec dymnych i nic. Może ktoś zna skuteczny sposób na

Własnie wróciłem z działeczki. Pogoda była cudna bo niestety teraz się
zachmurzyło. Są krety a nie było ich przez dwa miesiące po moim zmasowanym
ataku: słoiki + Kretox + świece dymne. Wywalił mi krater na środku trawnika,
banderowiec. Podejrzewam, że wiąże się to z likwidacją jednej komory naszego
kompostownika. Siedział tam drań cicho i się nie ujawniał. Na razie wsypałem
Kretox a jak się nie uspokoi to go zadymię.
Ja...cki

"udomowienie" drzewka
Storczyki
APEL