krety wracajcie

21. Data: 2013-07-11 14:14:04

Temat: Re: krety wracajcie
Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

>Od dwóch lat zadomowiły się w okolicy koty - dokładnie od tej pory ZERO
>kretów i ZERO nornic, przedtem była istna inwazja: w warzywniku powyzerane
>burtaki i marchewka, a na wiosnę po stopnieniu śniegu krajobraz księżycowy
>na trawniku, ze przejść nie było można. Teraz błogi spokój :-)

U mnie działa 6 kotów, wszystkie łowne, co rusz coś przynoszą - krety,
nornice,
chomiki polne, ryjówki (kryminał!), ropuchy, jaszczurki i inne.
Przynoszą, pochwalą się i często w przypływie dumy dają temu czemuś uciec
po to żeby znów go ścigać i przynieść się pochwalić.
Oczywiście znoszą toto z daleka, a puszczają u mnie koło domu.
Nie wiem jak przykrócić ów proceder, może okroić im racje żywieniowe ?

--
Wę-ek

22. Data: 2013-07-11 14:40:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 14:14:04 +0200, Wędrowniczek napisał(a):

> [...]
> Oczywiście znoszą toto z daleka, a puszczają u mnie koło domu.
> Nie wiem jak przykrócić ów proceder, może okroić im racje żywieniowe ?

Koty "działające" u mnie to koty z zewnątrz, tzn z gospodarstw okolicznych,
gdzie nikt się z nimi nie cacka za bardzo - dostają pewnie raz dziennie
mleko z porannego/wieczornego udoju i to wszystko, więc co złapią, to ich.
Moje są w domu, nie wychodzą wcale.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

23. Data: 2013-07-11 14:49:59

Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:
[...]
>Moje są w domu, nie wychodzą wcale.

Jak możesz więzić koty ...

--
Wę-ek

24. Data: 2013-07-11 14:55:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 14:49:59 +0200, Wędrowniczek napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał:
> [...]
>
> Jak możesz więzić koty ...

To kastraty - na zewnątrz byłyby bez szans wobec wiejskich psów i kocurów.
Wiele kotów tak żyje jak moje i dobrze im. Mają cały dom dla siebie. Coś za
coś - one maja boskie życie i bezpieczeństwo. Kotów wychodzących nie
tolerowałabym w domu ze względów higienicznych.

Chcesz powiedzieć, że właściciele wystawowych rasowców pozwalają im
buszowac po śmietnikach i toczyć walki z dachowymi pobratymcami?
3333-)

25. Data: 2013-07-11 15:32:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wędrowniczek napisał:

> Oczywiście znoszą toto z daleka, a puszczają u mnie koło domu.
> Nie wiem jak przykrócić ów proceder, może okroić im racje żywieniowe ?

Trafił swój na swego. Trzeba wędrowniczkom ukrócić wycieczki.

Jarek

--
Skąd Litwini wracali? -- Z nocnej wracali wycieczki,
Wieźli łupy bogate, w zamkach i cerkwiach zdobyte.

26. Data: 2013-07-12 09:14:10

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 14:14, Wędrowniczek pisze:
> Przynoszą, pochwalą się i ...

Gdzieś kiedyś przeczytałem, że trzeba kota docenić i pokazać, że jest
się zadowolonym, wdzięcznym, i udać spożycie łupu.
Zastosowałem... i przyniosło to zaskakujący efekt, koty przynoszą,
morują i przynajmniej w części spożywają w obawie apetytem właściciela :)
Co prawda rzeźnia jest czasem niezła, ale problem "ułaskawień" gryzoni
przepadł.
Pozdr.

27. Data: 2013-07-12 09:56:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 09:14:10 +0200, krak napisał(a):

> [...]
> morują i przynajmniej w części spożywają w obawie apetytem właściciela :)
> Co prawda rzeźnia jest czasem niezła, ale problem "ułaskawień" gryzoni

:-)))

28. Data: 2013-07-12 11:06:26

Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś - one maja boskie życie i bezpieczeństwo. Kotów wychodzących nie
> tolerowałabym w domu ze względów higienicznych.

moja kotka jest wykastrowana i rządzi, to nie ma wpływu.

Chlorek

29. Data: 2013-07-12 13:08:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 11:06:26 +0200, Chlorek napisał(a):

> moja kotka jest wykastrowana i rządzi, to nie ma wpływu.

Moje mają delikatną psychikę - samice to co innego generalnie :-)))

30. Data: 2013-07-12 18:14:51

Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
>przynajmniej w części spożywają w obawie apetytem właściciela :)
>Co prawda rzeźnia jest czasem niezła, ale problem "ułaskawień" gryzoni

Zadowolony i wdzięczny mogę być, ale spożycie odpada, bo nie
da sobie jeden z drugim tego odebrać, tylko poniewiera po
ogrodzie, aż zapomni gdzie porzucił łup.

Ja tam wracam do metody petardy + karbid.

--
Wę-ek

Orzech Włoski
Żyjątka w donicach - czym...
Jaki mały ręczny opryskiwacz ciśnieniowy?
jak rozmnozyc bez
Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))