krew pępowinowa

1. Data: 2001-11-23 13:29:32

Temat: krew pępowinowa
Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie namiary na firmy które zajmuja sie tym tematem - sprawa dosc
pilna.
O info proszę także na priv.

--

A.

2. Data: 2001-11-23 23:00:32

Temat: Re: krew pępowinowa
Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Misiąc przed porodem należy skontaktować się z Zakładem Hematologii
Doświadczalnej w Centrum Onkologii w Warszawie tel. (0 prefix 22) 644 96 34.
Koszt: 3000zł plus 450 za każdy rok przechowywania krwi.
Dane z grudniowego wydania Samo Zdrowie

Virge

3. Data: 2001-11-25 17:50:55

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

A możecie mnie oświecić po co przechowuje się krew pępowinową?
Gosia

4. Data: 2001-11-25 20:00:00

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli bedac w ciazy zostanie pobrana krew pepowinowa, to w przypadku gdyby
twoje dziecko kiedys zachorowalo na bialaczke lub nowotwor - nie bedziesz
potrzebowala szukac rozpaczliwie dawcy szpiku kostnego. Bedzie ono moglo
skorzystac z wlasnej krwi, ktora po przeszczepie odbuduje jego uklad
krwiotworczy.

Virge

5. Data: 2001-11-26 11:34:52

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki

> [...]
34.
> Koszt: 3000zł plus 450 za każdy rok przechowywania krwi.

krwiodawstwo - tryb postepowania
subst. immunostymulujace
wypalanie laserem?
Depresja zimowa?