krew w moczu po stosunku u partenrki :(

1. Data: 2003-11-17 20:59:16

Temat: krew w moczu po stosunku u partenrki :(
Od: "Majkel" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam wielki problem. w czasie stosunku partnerka skarzyla sie ze ja boli. po
dwoch dniach nadal ja boli do tego mowi, ze w moczu jest krew, dodatkowo
musi czesto oddawac mocz. co to moze byc. ratunku. blagam o szybka
odpowiedz. pozdrawiam

2. Data: 2003-11-17 21:32:30

Temat: Re: krew w moczu po stosunku u partenrki :(
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyglada na honeymoon cystitis - zapalenie pecherza moczowego na skutek
mikrourazow, raczej nic dramatycznego niemniej wizyta u lekarza obowiazkowa

3. Data: 2003-11-17 21:41:35

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik deBerg <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpbedo$get$...@a...news.tpi.pl...
> Wyglada na honeymoon cystitis - zapalenie pecherza moczowego na skutek
> mikrourazow, raczej nic dramatycznego niemniej wizyta u lekarza
obowiazkowa

mi też się tak wydaje, to raczej nic strasznego, choć często bolesnego i
kłopotliwego
wizyta u lekarza pierwszego kontaktu powinna wystarczyć

O.

udar mózgu a mowa
Summamed
Tradzik