kropki na nogach :-(

1. Data: 2004-04-14 11:10:08

Temat: kropki na nogach :-(
Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
i mam takie pytanie: czy ktoras z Was mam moze problem ze skutkami depilacji
nog? chodzi o utrzymujace sie wyrazne,ciemniejsze od reszty skory kropeczki
(ciemne mieszki wlosowe). probowalam wszystkiego: golarki, kremu,
pojedynczego wyrywania wloskow i skutki sa za kazdym razem jednakowe-kropki
sa jak bylo, a wloski czesto wrasja w skore :-(
moja kosmetyczka powiedziala mi, ze pomoc moze krem z kwasami owocowymi, czy
ktos moze tego probowal?
pozdrowienia

1. Data: 2004-04-14 11:33:45

Temat: Re: kropki na nogach :-(
Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba tzw, gęsia skórka,ktora potrzebuje słoneczka i wygrzania sie
,pozniej znika,ale trzeba cierpliwości :o)
aqa

1. Data: 2004-04-14 14:52:58

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie tak jest, gdy stosuję metodę nie usuwająca włosa z cebulkami- przez
jasną i cienką skórę prześwituje cebulka z ciemnym pigmentem- problem znika
po zastosowaniu depilatora elektrycznego- wyrywa włosy (większość) z
cebulkami

1. Data: 2004-04-14 17:00:10

Od: "basic76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
ja mam inny problem anizeli opisane przez poprzedniczki. Nie wiem czy Twoje
zmartwienie odbiega od mojego, ale moze sie przyda to co napisze.
U mnie problem pojawil sie po depilacji woskiem. Nagle woski zaczely wrastac
w skore. Czasem mozna bylo dojrzec caly wlos tuz pod powierzchania, a czasem
po rozdrapaniu okazywalo sie, ze rosl w dol (jeli mozna tak to nazwac). Aby
je usunac uzywalam igly :( , pencety (pincety??). Czesto robila sie z tego
ranka (wokol wloska, jako ciala obcego wdawalo sie zakazenie na skutek
bakterii), ktora nie chciala sie goic. Z tego pozostawaly glebsze slady,
ciemniejsze przebarwienia. Chodzilam do lekarzy dermatologow, kosmetologów.
Dostawalam masci zluszczajace, rozjasniajace, wysuszajace i maase innych.
Poza straconym czasem i pieniedzmi nic nie osiagnelam :( Nadal w upaly 40
stopniowe chodzilam w spodniach, a o basenie moglam zapomniec. Dopiero jedna
z kosmetyczek (kocham ja za to) po obejrzeniu stwierdzila, ze jeszcze tak
zaawansowanego wrastania i komplikacji z tym zwiazanych nie widziala.
Doradzila mi jednak, abym zrezygnowala z depilatorow i woskow, gdyz uzywajac
tych sposobow wlos jest slabszy i nie ma sily przebic sie przez skore i
rosnie pod nia. Zasugerowala, abym kupila twarda 'gabke' z alg i wieczorem
pzred kapiela tarla nia lydki okreznymi ruchami (taki mocny peeling). Po
kilku minutach szorowania biore kapiel podczas ktore gole nogi zwykla
maszynka o ostrych ostrzach. Po osuszeniu nog dezynfekuje je tonikiem i
pozniej natluszczam.
Hmmm, nie wiem czy zwierzalam sie na temat, ale moze komus pomoge.
Obecnie -poza kilkimi niewielkimi przebarwieniami, ktore kiedys byly
ogroomne, a ktore stopniowo znikaja (maskuje je korektorem) moje nogi nadaja
sie juz do noszenia ponczoszek!!
Pozdrawiam,
Basia

1. Data: 2004-04-14 18:17:03

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Zasugerowala, abym kupila twarda 'gabke' z alg i wieczorem
> pzred kapiela tarla nia lydki okreznymi ruchami (taki mocny peeling).
Gdzie można kupić taką gąbkę?
Po
> kilku minutach szorowania biore kapiel podczas ktore gole nogi zwykla
> maszynka o ostrych ostrzach. Po osuszeniu nog dezynfekuje je tonikiem i
> pozniej natluszczam.
Ja mam podobny problem do Twojego, jednak nie wyobrażam sobie, żebym
mogła zrezygnować z depilacji depilatorem lub woskiem, ponieważ po
goleniu włoski są twarde i "haczą". W przyszłości, kiedyś, jak juz ędę
miała odpowiednią ilość pieniedzy ;) mam zamiar poddac sie depilacji
laserowej.
Pozdrawiam
Plavia

1. Data: 2004-04-14 18:37:13

Od: "basic76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można kupić taką gąbkę?
w sklepach, w ktorych znajdziesz mydla, balsamy, olejki do kapieli

> Ja mam podobny problem do Twojego, jednak nie wyobrażam sobie, żebym
> mogła zrezygnować z depilacji depilatorem lub woskiem,
no ja nie moge, bo wtedy schorzenie nasila sie straasznie :(

> ponieważ po
> goleniu włoski są twarde i "haczą". W przyszłości, kiedyś, jak juz ędę
> miała odpowiednią ilość pieniedzy ;) mam zamiar poddac sie depilacji
> laserowej.
zahaczaja, zahaczaja, ale uwierz mi - wieczorem gole, rano poprawiam i jest
OK :)
co do depilacji laserowej - to musisz byc przygotowana na wieelki wydatek
Zacelam to stosowac jesli chodzi o bikini, ale niestety potrzba ok.
10zabiegow na poczatek, a pozniej nie jest ak, ze nigdy nie odrosna, co
kilka miesicey trzeba go powtarzac Tego jednak na poczatku zadna kosmetyczka
Ci nie powie Ja przestalam po 3 zabiegach (900pln wplecy) i teraz po
2latach nie widac sladu moich staran :(
Ale moze do czasu, az Ty czy ja sie wzbogacimy wynajda cos nowego-lepszego??

Zycze powodzenia

1. Data: 2004-04-14 20:11:15

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kosmetyczka
> Ci nie powie Ja przestalam po 3 zabiegach (900pln wplecy) i teraz po

Wydaje mi sie ze depilacje laserowa powinno robic sie w specjalnych
"klinikach" a nie u kosmetyczki (to chyba nie jest zadna depilacja
laserowa!).
Moja mama i kolka znajomych robily wiele lat temu i po pierwszym razie wlosy
bardzo sie przezedzily po drugim byly slabe i cienkie, po trzecim rosna juz
naprawde w pojedynczych miejscach. Stan ten utrzymuje sie przez te kilka lat
wiec uwazam ze depilacja laserowa to nieodwracalne usuniecie owlosienia.

1. Data: 2004-04-15 05:38:47

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> u mnie tak jest, gdy stosuję metodę nie usuwająca włosa z cebulkami- przez
> jasną i cienką skórę prześwituje cebulka z ciemnym pigmentem-

Bzdura.
To nie cebulka prześwituje ( rotfl) :-))))
Problem czerwonych kropek na miejscach golonych,
związany jest z zapaleniem mieszkow włosowych po depilacji i sposób
usuwania włosow ( wyrywanie, czy golenie) nie ma tutaj nic do rzeczy!

> problem znika po zastosowaniu depilatora elektrycznego- wyrywa włosy (większość) z
> cebulkami

Problem znika, albo przynajmniej jest mniejszy, kiedy po usunięciu
włosow, zdezynfekujemy skórę, nawilżymy ją, natrzeby balsamem po
depilacji i takie rzeczy.

Dobre efekty przynoszą typowe balsamy po depilacji dla kobiet, a nawet
te dla mężczyzn np After Shave Nivea for Men :)

Na rynku sa też dostepne olejki, ktore i dezynfekują jak także opóźniają
odrost włosków.

--
GABi

1. Data: 2004-04-15 05:39:33

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

basic76 wrote:

> zahaczaja, zahaczaja, ale uwierz mi - wieczorem gole, rano poprawiam i jest
> OK :)

Czyli golisz je codziennie ?
Dzizys ! ;o)))

Bo to, że włosy depilowane woskiem i elektrycznie są słabsze i wrastają
w skore, to wszystko prawda, jednak golenie ich maszynką zdecydowanie je
wzmacnia. Ty weź spróbuj w takim razie pianek depilacyjnych może ? :)

Efekt bedziesz miała znacznie lepszy, bo po pierwsze włosy są regularnie
osłabiane, a po drugie nie odrastają tak szybko i tak "zaczepnie" jak po
goleniu, naprawdę :)

--
GABi

1. Data: 2004-04-15 06:23:59

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Apr 2004 07:39:33 +0200, na pl.rec.uroda, GABi napisał(a):

> jednak golenie ich maszynką zdecydowanie je
> wzmacnia.

U mnie to się nie sprawdza (choć nie twierdzę, że u innych tak nie może
być). Być może poprostu "genetycznie" mam słabe owłosienie nóg, bo nie jest
ono ani obfite, ani bardzo ciemne. W każdym razie golenie maszynką tych
włosków nie wzmocniło. Odrastają miękkie, nie sterczą i nie haczą. No, i
dzięki maszynce, nie wrastają w skórę, co mnie ogromnie cieszy ;)
Usuwam je raz na kilka dni, nie mam potrzeby częściej.
Kremy do depilacji używałam swego czasu, ale stwierdziłam, że za dużo z
nimi zachodu, maszynka jest jednak szybsza ;)

--
Eva Sheers

Re: sama natura na skore :P
100 pytań do...