krople do oczu

1. Data: 2003-01-10 21:03:50

Temat: krople do oczu
Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleccie mi jakies na zmęczenie. Czasem uzywam Mibalin, ale wiem, ze nie sa
za zdrowe :-/
efka

1. Data: 2003-01-10 21:22:18

Temat: Re: krople do oczu
Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> wrote in message
> Poleccie mi jakies na zmęczenie. Czasem uzywam Mibalin, ale wiem, ze nie
sa
> za zdrowe :-/
> efka

Ja kiedys mialam operacje oczu i moge Ci polecic b. dobre specyfiki
nawilzajace i usuwajace pieczenie, ktore przepisywano mi w kilinice
okulistycznej w Katowicach (ale mozna je kupic bez recepty): zel Vidisic,
krople Artelac, krople Tears Naturale. Odradzano polskie krople jak rowniez
Visine.
Niedawno pojawily sie tez krople homeopatyczne, ale nazwy nie pamietam
(zapytaj w aptece), nie stosowalam ale podobno sa niezle.
Dobre sa tez zele pod oczy usuwajace zmeczenie Flos Lek, cala gama do
wyboru.

Pozdrawiam
Schatzi

1. Data: 2003-01-10 21:29:08

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schatzi <s...@n...go2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Schatzi
>
> Homeopatyczne są świetne :). POleciła mi je aptekarka- bo miałam
podrażnione białka (..no..takie przekrwione wampirze oczęta;)}. Stosowałam
tydzien..i bardzo pomogły.Świetne są :).A kosztują chyba ok 9 zł.
pzd

1. Data: 2003-01-11 00:18:21

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedawno pojawily sie tez krople homeopatyczne, ale nazwy nie pamietam

Euphrasia Świetlik
( pod nazwą napis homeopatyczne krople do oczu ).

Hanuś / Kaśka

1. Data: 2003-01-11 12:18:56

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Euphrasia Świetlik
> ( pod nazwą napis homeopatyczne krople do oczu ).
>
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś / Kaśka

Oprocz kropli ze swietlika dostepne tez sa krople homeopatyczne Homeoptic
firmy Boiron. Sa to bardzo wygodne w uzyciu jednorazowe minimsy. Polecam.

Pozdrawiam
ika

1. Data: 2003-01-11 18:08:53

Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam krople do oczu LACRIMAL. Bardzo dobre na suchość, bolące i zmęczone
oczy, zwłaszcza dla osób pracujących dużo przy komputerze.

--
Wiola
----------

1. Data: 2003-01-11 19:56:19

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiolu, też słyszałam pozytywne opinie o tych kroplach. Czy one są na
recepte, czy można je kupić od ręki? (i jaka jest w przybilżeniu ich cena?)
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-13 11:02:55

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Poleccie mi jakies na zmęczenie. Czasem uzywam Mibalin, ale wiem, ze nie
sa

Nie wiem czy one sa na zmeczone oczy ale mi pomaga na suchosc i na kurza
slepote.
Mowa o Cornere Gel - cena jakies 12zl w aptece.

mag.

Salon gdzie można pozbyć się cellulitu, Warszawa :)
Witam ponownie...
antyperspirant
kosmetyczka Trójmiasto
Odnowa biologiczna