kosmetyczka Trójmiasto

1. Data: 2003-01-10 15:39:16

Temat: kosmetyczka Trójmiasto
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę pomóżcie szukam sprawdzonej , dobrej kosmetyczki która pomogłaby mojej
buzi :-)

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-01-10 19:56:00

Temat: Re: kosmetyczka Trójmiasto
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za bardzo dobrą kosmetyczkę uważana jest w Trójmieście pani Jadwiga.
Jej salon mieści się we Wrzeszczu na Jaśkowej Dolinie 19.
tel. 346 09 47
Pozytywne opinie słyszałam też o salonie kosmetycznym "Sun Travel" (pracują
tam na kosmetykach Thalgo); Przymorze, ul. Bora Komorowskiego 44
tel.553 52 38
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-10 19:58:38

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki bardzo za namiary z któregoś skorzystam i dam znać jakie wrażenia

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-01-11 08:36:51

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu,
Do tej listy (po naradzie z koleżankami) uznałyśmy, że można jeszcze
dołączyć p. Alę Frymas z salonu kosmetycznego "Alicja" na Morenie,
ul. Marusarzówny 2
tel. 345 62 86

1. Data: 2003-01-13 10:08:29

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Do tej listy (po naradzie z koleżankami) uznałyśmy, że można jeszcze
> dołączyć p. Alę Frymas z salonu kosmetycznego "Alicja" na Morenie,

dolaczam sie do tej wypowiedzi,
z tym ze ja chodze do Pani Iwonki - jest super:))

pozdrawiam
ania

Odnowa biologiczna
kosmetyki Bioderma
Moje zakupy :)
fryzjer w krakowie
[pytanie] Wroclaw - sklepy z butami na duze kopytka :)