krople do oczu FLAREX

1. Data: 2005-04-12 11:04:56

Temat: krople do oczu FLAREX
Od: "kura" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,

Czy ktos moglby mi wyjasnic w jakich przypadkach owe krople sie stosuje?
Jestem krotkowidzem -2.75, pracuje przy komputerze, od pewnego czasu
zauwazylem okresowe pogorszenie widzenia i niewielki bol w lewym oku,
prawdopodobnie spowodowany przemeczeniem. Udalem sie do okulisty, ktory
niczego zlego nie stwierdzil natomiast przepisal mi krople i zaprosil na
nastepna wizyte w celu dobrania mocniejszych szkiel. Kupilem krople ale po
przeczytaniu informacji na ulotce ze powoduja wzrost cisnienia w oku
postanowilem ich nie stosowac. Poszperalem troszeczke w sieci i natknalem
sie na ksiazki W.H. Batesa. Po tygodniu stosowania kilku cwiczen oko juz nie
boli i widze jednakowo lewym i prawym okiem. Na pewno nie pojde juz do tego
okulisty. Odnosze wrazenie ze niektorzy lekarze jedyne co potrafia to
przepisywac coraz to mocniejsze szkla oraz prowokowac jak najwiecej wizyt.

--
rw

2. Data: 2005-04-12 12:27:46

Temat: Re: krople do oczu FLAREX
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d3ga0m$pdi$...@n...onet.pl,
kura <k...@k...com>:

> Czy ktos moglby mi wyjasnic w jakich przypadkach owe krople sie
> stosuje?

W przyblizeniu to stanów zapalnych.
W ulotce masz wiecej.

> Kupilem krople ale po przeczytaniu informacji na ulotce ze
> powoduja wzrost cisnienia w oku postanowilem ich nie stosowac.

Myslisz, ze lekarz nie byl tego swiadom? ;-(

> [...]
> okulisty. Odnosze wrazenie ze niektorzy lekarze jedyne co potrafia to
> przepisywac coraz to mocniejsze szkla oraz prowokowac jak najwiecej

No coz, Twoja decyzja, ale IMO niemadra - tak niechodzenie do okulisty jak i
stosowanie sie do przednaukowej literatury o znaczeniu muzealnym. Ocena
lekarza tez nieuprawniona.

P.S. To ze Ci sie w koncu poprawilo oraz ze wydaje Ci sie, ze widzisz
dobrze, o niczym nie swiadczy.

--
Robert

3. Data: 2005-04-12 14:11:18

Od: "kura" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d3geu1$kk7

> Myslisz, ze lekarz nie byl tego swiadom? ;-(

Wierze w dobre intencje lekarza ale w obecnej rzeczywistosci gdzie coraz
bardziej rzadzi pieniadz wcale bym sie nie zdziwil gdyby okazalo sie ze
lekarz ten czerpie jakies korzysci ze sprzedazy lekow ktore przepisuje swoim
pacjentom. Jestem po prostu ostrozny i stad moje pytanie.

> [...]
> lekarza tez nieuprawniona.
>
> P.S. To ze Ci sie w koncu poprawilo oraz ze wydaje Ci sie, ze widzisz

Do okulisty sie wybiore tyle ze do innego. A co do przednaukowej literatury
to podchodze do niej z pewna rezerwa i nie oczekuje ze uda mi sie w ten
sposob calkowicie wyleczyc krotkowzrocznosc w co mozna uwierzyc czytajac
ksiazki Batesa. Czy stosowanie cwiczen majacych na celu rozluznienie miesni
oka moze byc w jakis sposob niebezpieczne?

--
rw

4. Data: 2005-04-12 17:49:23

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d3gku5$1po$...@n...onet.pl,
kura <k...@k...com>:

> [...]
> okazalo sie ze lekarz ten czerpie jakies korzysci ze sprzedazy lekow
> ktore przepisuje swoim pacjentom. Jestem po prostu ostrozny i stad

Bez badania nie da sie odpowiedziec, czy lek byl Ci wskazany.

> Do okulisty sie wybiore tyle ze do innego. A co do przednaukowej
> literatury to podchodze do niej z pewna rezerwa i nie oczekuje ze uda
> mi sie w ten sposob calkowicie wyleczyc krotkowzrocznosc

Krotkowzrocznosci nie da sie "wyleczyc", calkowicie ani czesciowo: to nie
jest choroba.

> uwierzyc czytajac ksiazki Batesa. Czy stosowanie cwiczen majacych na
> celu rozluznienie miesni oka moze byc w jakis sposob niebezpieczne?

Niektorych tak: bylo o tym na grupie.

--
Robert

Czy na sali jest ginekolog?