Re: krowom też zagraża ketoza

Data: 2004-01-27 02:44:39
Temat: Re: krowom też zagraża ketoza
Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl>

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> diete?
> >

> ten link byl specjalnie dla Ciebie (znasz francuski), i jego wylacznym
celem
> bylo pokazanie zasadniczej roznicy (sklad) miedzy mlekiem krowim i
kobiecym,
> i rowniez zebys mogla sobie sama skonfrontowac twoje twierdzenie o
> zbieznosci zasady proporcji BTW na DO do skladu mleka krowiego. Stanowczo
za
> duzo bialka, pomijajac juz fakt ze W w mleku krowim to przede wszystkim
> laktoza, dla bardzo wielu ludzi szkodliwa.
>
> Jurek

> [...]

Jurku, dopiero teraz powracam do tematu, bo przejrzalam jeszcze raz
wszystkie twoje oraz Iwony wypowiedzi i widze ze sie naprawde nie rozumiemy.
W sumie ta moja z toba i Iwona dyskusja wyglada przezabawnie:-))
Jurku moje pytanie (vide kilka zdan wyzej) dotyczylo skladu mleka kobiety
zywiacej sie optymalnie.

Czy takie badania byly robione skoro kwasniewski twierdzi, ze tak kobiety
powinny sie zywic, aby ich mleko bylo wysokiej jakosci?

Ty natomiast w ramach odpowiedzi podales mi roznice miedzy skladem mleka
krowiego i kobiecego. Ja o to nie pytalam:-) Moze jeszcze raz zerknij do
mojego pierwszego pytania?
Ja nie kwestionuje wartosci mleka kobiecego, tylko zapytalam czy jest znany
sklad mleka kobiet stosujacych diete kwasniewskiego.

Te wartosci mleka kobiecego ktore podaje kwasniewski w swoich tabelach to
wartosci dla kobiet zywiacych sie nieoptymalnie.
W tym wlasnie mleku kobiet zywiacych sie nieoptymalnie jest duzo nie tylko
tluszczy ale takze weglowodanow.
Mleko zwierzat nie zawiera tyle weglowodanow. Zadne tez zwierze nie ma tak
dobrze rozwinietego mozgu jak czlowiek.
Chodzi mi o to abys zwrocil uwage na te zaleznosci.
Nastepnie popatrz dokladnie jaki stosunek B:T:W proponuje kwasniewski w
swojej diecie. Prosze, sprobuj sie przez moment nad tym zastanowic.

anna