krwawienie z odbytu

1. Data: 2005-04-02 22:57:22

Temat: krwawienie z odbytu
Od: "cretea" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

od dluzszego czasu po kazdym wyproznianiu pojawia mi sie krewka. to chyba
nie jest normalne, nie mysle tez abym nazbyt brutalnie wykonywal
"wycieranie".

czego to moze byc objaw?

pozdrawiam
cretea

2. Data: 2005-04-02 23:11:43

Temat: Re: krwawienie z odbytu
Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczelina

3. Data: 2005-04-03 06:18:45

Od: Borys <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Apr 2005 00:57:22 +0200, cretea napisał(a):

> od dluzszego czasu po kazdym wyproznianiu pojawia mi sie krewka. to chyba
> nie jest normalne, nie mysle tez abym nazbyt brutalnie wykonywal
> "wycieranie".
>
> czego to moze byc objaw?

Zylakow odbytu albo czegos znacznie gorszego.
Dobrze Ci radze, wybierz sie do lekarza.

4. Data: 2005-04-04 18:52:16

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biegusiem na wizytę do proktologa, lekarz zleci Ci konkretne badanie
(kolonoskopie, sigmoidoskopie lub rektroskopię). Chyba, że wystarczy badanie
per rectum w gabinecie.

5. Data: 2005-04-05 11:07:45

Od: "cretea" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

skapula wrote:
> Biegusiem na wizytę do proktologa, lekarz zleci Ci konkretne badanie
> (kolonoskopie, sigmoidoskopie lub rektroskopię). Chyba, że wystarczy
> badanie per rectum w gabinecie.

bardzo bolesne/nieprzyjmne to jest?
gdzie w warszawie moge z tym pojsc? najlepiej bezplatnie..

pozdr
cretea

6. Data: 2005-04-05 13:57:54

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

skapula wrote:
> Biegusiem na wizytę do proktologa, lekarz zleci Ci konkretne badanie
> (kolonoskopie, sigmoidoskopie lub rektroskopię).

I moze jeszcze usg, ekg i tomografie :-/
Znakomita wiekszosc takich przypadkow to hemoroidy (ale jakie to malo
efektowne ;) ), bardziej sensowna jest imho wizyta u lekarza pierwszego
kontaktu.

D.
44

7. Data: 2005-04-05 15:38:22

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cretea" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> od dluzszego czasu po kazdym wyproznianiu pojawia mi sie krewka. to chyba
> nie jest normalne, nie mysle tez abym nazbyt brutalnie wykonywal
> "wycieranie".
>
> czego to moze byc objaw?

zbyt dlugiej odsiadki :-)

P.

--
http://www.love-office.com/forum/ - chwilowo nieczynne
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

8. Data: 2005-04-05 15:39:47

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I moze jeszcze usg, ekg i tomografie :-/
> Znakomita wiekszosc takich przypadkow to hemoroidy (ale jakie to malo
> efektowne ;) ), bardziej sensowna jest imho wizyta u lekarza pierwszego
> kontaktu.

tak z ciekawosci jak on to bedzie sprawdzac? :-)

P.

9. Data: 2005-04-05 16:03:19

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I moze jeszcze usg, ekg i tomografie :-/
> Znakomita wiekszosc takich przypadkow to hemoroidy (ale jakie to malo
> efektowne ;) ),

Co nie oznacza, ze można to zlekceważyć i nie trzeba skontaktowac się z
lekarzem. Krwawienie z odbytu jest bezwzględnym wskazaniem do pełnego
badania proktologicznego

>bardziej sensowna jest imho wizyta u lekarza pierwszego
> kontaktu.

Od tego to trzeba zacząć, bo proktolog bez skierowania nie przyjmuje
(chyba, ze prywatnie).

10. Data: 2005-04-06 07:25:04

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R... wrote:

> tak z ciekawosci jak on to bedzie sprawdzac? :-)

A jak myslisz ? Palcem :)

D.
44

Papież odszedł na zawsze