kryzys w związku a zmęczenie

231. Data: 2004-06-14 11:11:54

Temat: Re: kryzys w związku a zmęczenie
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:caieff$6lq$5@news.onet.pl...

> pracowalam jeszcze 2 razy w tyg w gabinecie
> prywatnym (nie moim).

> w przychodzni?

Tak.

232. Data: 2004-06-14 11:16:51

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message

Za a nawet przeciw.
Czy muszę się zawsze opowiadać za czymś albo przeciw czemuś?
Trochę humoru z własnych poglądów nie zaszkodzi.

233. Data: 2004-06-14 11:17:55

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl>
wrote in message
edu.pl...
> On Sun, 13 Jun 2004 22:29:55 +0200 I had a dream that Specyjal
<s...@o...pl> wrote:
> Rozumiem, że siedzenie w domu za 0 zł zaspokoja wszystkie potrzeby
> organizmu, ułatwia znalezienie lepszej pracy i daje jakże cenne
> doświadczenie.

Zauważ co sam napisałes: zasiłek vs. nisko płatna praca. Czemu teraz
nagle pojawia się dochód 0 zł.?

234. Data: 2004-06-14 11:18:53

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> Pokaż mi rodziców, z którymi nie można się umówić, że tego a tego dnia
> ktoś wyjdzie wcześniej albo przyjdzie później. Jakoś większość
> opiekunek, z którymi miałem do czynienia to np. studentki, które tu mają
> zajęcia, a tu egzamin i to normalne, że czasem ich nie ma.

Grzegorzu

dobre chęci to nie wszytsko, trzeba być skutecznym.

Język którego używasz w tym wątku jest trudno akceptowalny, daj na luz i
raczej uruchamiaj wyobraźnie zamiast
wskazywać palcem: "tak rób".

Bezrobocie jest i będzie, oby trochę spadło.

Ale ono nie zalezy od bezrobotnych od których niestety w dużej mierze zależy
kto będzie rządził.
Własna działaność w Polsce nie jest łatwa choćby z tego względu że urzędale
tylko czekaja na wpadkę młodego biznesmena.

Pozdrawiam

Jacek

235. Data: 2004-06-14 11:20:30

Od: "Czarownica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, wtedy łatwo można określic powiedzieć co można robić w szkole.

pedagogika opiekuńczo-wychowawza daje tez inne mozliwosci niż praca w szkole na
stanowisku pedagoga szkolnego.....problem tylko w tym ze nawet placówkach
opiekuńczo-wychowawczych czy też szkołach specjalnych jest taka sama sytuacja (
redukcje niz zatrudnianie nowych ) Sytuacja ma sie zmienić w 2006 roku jak
wejdzie reforma oświaty i odejdzie większość starszej kadry

> Mi sie jednak wydaje że szczególnie ludzie młodzi powinni być otwarci na
> zmiany:
> 1. zmiana miejsca zamieszkania
> 2. zmiana zawodu

no i są otwarci (przynajmniej ja ) chociaz nie powiem,ze wolałabym robic cos
związanego z moim kierunkiem, bo to o prostu lubie, nawet jak płacą mi 450 zł
tak jak ostatnio :)) to mam inna motywację do pracy niż pieniądze...

Teraz szukam czegoś w innym zawodzie ( mam kursy komputerowe, prawo jazdy -fakt
od niedawna więc na razie praca jako przedstawiciel handlowy odpada, no i sporo
doświadzenia w zawodzie tyle tylko ze po co komu w biurze doświadczenie w pracy
z dziećmi z rodzin patologicznych czy też chorych na autyzm :)))

Po prostu nie jest tak ze nie szukam czy nie próbuje sie przekwalifikowac ....

tylko Białystok pod względem pracy nie najlepiej stoi :((

Czarownica

236. Data: 2004-06-14 11:26:50

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarownica" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

pracy
> z dziećmi z rodzin patologicznych czy też chorych na autyzm :)))

a nie orientowałaś się w sprawie np. rodzinnych pogotowi opiekuńczych albo
takich rzeczy? To praca na 24 godziny, ale, hm, społecznie pożyteczna, no i
pensja też jest stała.

Margola

237. Data: 2004-06-14 11:41:45

Od: "Czarownica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takich rzeczy? To praca na 24 godziny, ale, hm, społecznie pożyteczna, no i

Orientowałam sie, ale jednym z warunków jest to że trzeba być małżeństwem (
jedno pracuje, drugie opiekuje sie dziećmi ) więc w moim wypadku
to odpada tak samo jak i rodzinny dom dziecka itd

pozdrawiam
Czarownica

238. Data: 2004-06-14 11:45:02

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Na pewno - kto szuka, ten znajdzie. Tylko skąd będzie brała pieniądze na
> ten czynsz dopóki nie znajdzie pracy?

Alez ona szuka i dzisiaj juz dostalam od niej info ze jest na szkoleniu
,wiec jest duza szansa ze prace dostanie :-)

Magda

239. Data: 2004-06-14 11:47:08

Od: "Czarownica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opiekunek, z którymi miałem do czynienia to np. studentki, które tu mają
> zajęcia, a tu egzamin i to normalne, że czasem ich nie ma.

wyobraź sobie ze zdarzają si etacy ludzie, ze nie mozna sie umówić ( i mówię
to zz doswidzenia własnego z taką pracą jak i moich kolezanek, które tak samo
dorabiały w czasie studiów ....widac miałysmy pecha ....bo czasem nawet problem
bylo wyjście na egzamin zwazywszy na to ze jak ustny to nie wiesz kiedy
wejdziesz itd ) oj dobra mniejsza z tym ....rózni się ludzie i nie z kazdym
idzie sie dogadac

pozdrawiam
Czarownica

240. Data: 2004-06-14 12:01:20

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pracy
> z dziećmi z rodzin patologicznych czy też chorych na autyzm :)))

Jestem pełen uznania dla wyboru profesji, to naprawde trudne zajęcie i tak
bardzo niedoceniane w Polsce.
A nie możesz pracowaś sama dla siebie z tego co wiem dzieci autystyczne
potrzebują pomocy w bardzo dużym wymiarze godzin
więc może klku podopiecznych dało by Ci godziwy zarobek.

> Po prostu nie jest tak ze nie szukam czy nie próbuje sie przekwalifikowac
>
> tylko Białystok pod względem pracy nie najlepiej stoi :((

Ale do Warszawy nie masz tak daleko a tam słyszałem że są prywatne ośrodki w
których mozna znaleźć pracę

Jacek

Mam problem z dzieckiem!Pilne!
pomoc psychologiczna Łódź