kryzys w związku a zmęczenie

21. Data: 2004-06-09 12:28:37

Temat: Re: kryzys w związku a zmęczenie
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ca6v8l$5g6$1@213.17.234.82...

> Rozumiem, ze priorytetem ma być utrzymanie pracy , a nie małżeństwa ?

Małżeństwo jest w stanie co nieco znieść. Bank udzielający kredytu
najczęściej elastyczny nie jest :D

pozdr

Monika

22. Data: 2004-06-09 12:31:08

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też pracuje po 10 godzin lub wiecej. Co wiecej efekt z finansowe z tej
pracy
> wcale zadowalające nie są. Także doskonale rozumiem co piszecie. Niemniej
> ostatnimi czasy zrozumiałem co jest najważniejsze.

No tak, ale Ty pracujesz i _wracasz_ do domu, gdzie nie pracujesz.
A w powyżej opisanej sytuacji, nierzadko dochodzi do tego, ze mąż wraca do
domu, zjada obiad i zajmuje się dziećmi, żeby żona mogła skończyć to co
skończyć na dzień następny musi, i tak sobie ta żona dziobie przy komputerze
i do 4 nad ranem. W jakiej formie jest nazajutrz to nie trudno się domyślić.

Ja mam ten luksus, że jest to jedynie sytuacja przejściowa, stresująca, ale
teraz jest, a za 3 tygodnie będę miała czasu jak lodu.
Ale jak jest tak na okrągło, to sobie nawet nie wyobrażam jakie spustoszenie
to musi siać w związku.

Sowa

23. Data: 2004-06-09 12:40:05

Od: "e-mailetk@" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to ty bylas kiedys, kiedy pisalas o odryciach rozniastych
> "gazetek" twojego meza??

tak to ja ale to był folder ze zdjęciami - twierdzi ze dostał płytę od
kolegi i sobie przegrał ale nawet ponoć nie miał czasu pooglądać - ja tam
nie wiem i tak mu wszystkie skasowałam :)

> jesli tak to wydaje mi sie, ze to nie tylko praca oddala was
> od siebie. owszem zmeczenie, praca, brak urlopu moze przyczynic sie
> do pewnej "apatii", ale nie zaburzy checi spedzania ze soba choc
> 5 minut. pogadania, przytylenia sie. po prostu drobnych gestow,
> ktore nie kosztuja duzo czasu, ale sa objawem milosci.
> chyba czegos u was wiecej brakuje.

czasami drobne gesty są ale chyba za mało
kiedyś było tak fajnie troszczył się o mnie, pytał czy mi coś nie pomóc a
teraz już tak nie jest - mówi że jest zmęczony. Nawet podejrzewałam że koś
ma i mu się zapytałam - on na to " kobieto to bym chyba już zawału dostał" z
resztą śledziłam go i nic nie wykryłam

24. Data: 2004-06-09 12:48:26

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Małżeństwo jest w stanie co nieco znieść. Bank udzielający kredytu
> najczęściej elastyczny nie jest :D

"Co nieco" na pewno. Ale widać w przypadku e-mailetki już "co nieco" za dużo
zniosło.

Dalej stoimy na kwestii priorytetów.

brow(J)arek pozdrawia

25. Data: 2004-06-09 12:53:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"e-mailetk@" <e...@o...pl> wrote in message

> tak to ja ale to był folder ze zdjęciami - twierdzi ze dostał płytę od
> kolegi i sobie przegrał ale nawet ponoć nie miał czasu pooglądać - ja tam
> nie wiem i tak mu wszystkie skasowałam :)

moze sie i na tym skonczylo :)

> czasami drobne gesty są ale chyba za mało
> kiedyś było tak fajnie troszczył się o mnie, pytał czy mi coś nie pomóc a
> teraz już tak nie jest - mówi że jest zmęczony.

docen wiec drobne gesty, one sloza sie
na calosc. nie czekaj na cos "ogromnego, bo jak sama piszesz,
chyba sie nie doczekasz, a wciaz vedzie ci czegos brakowac.

> Nawet podejrzewałam że koś
> ma i mu się zapytałam - on na to " kobieto to bym chyba już zawału dostał" z
> resztą śledziłam go i nic nie wykryłam

w pracy go tez sledzilas??

iwon(k)a

26. Data: 2004-06-09 12:57:27

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> dużo

> Jarku, myślę, że e-mailetka w tym wątku spłyciła swój problem. To nie
tylko
> praca. Poczytaj inne jej posty - to IMHO nie tylko praca.

Ha, nie przeczę. Ja w moich odpowiedziach odnosze sie do tego konkretnego
problemu. Choć jak w kolejnych "odslonach" widzę informacje o śledzeniu
męża - to dochodze do wniosku, ze sie niedobrze dzieje.

brow(J)arek pozdrawia

27. Data: 2004-06-09 12:58:20

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2004-06-09 14:41:38

Od: "e-mailetk@" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<cut>
> w pracy go tez sledzilas??

w pracy nie ale dowiedziałam się że tam pracują panie tuż przed emeryturą
więc raczej nie ma zagrożenia
Z natury nie jestem zazdrosna ale chciałam się dowiedzieć czy powodem jego
chmmm... chłodu uczuć jest na prawdę zmęczenie

29. Data: 2004-06-09 21:01:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> Nie, ona jest oidp 'od' netowego przyjaciela.
>
> Dunia (a moze sie myle ?...)

to, tez. ale potem byl mail o pornosach meza.

iwon(k)a (a moze sie myle?...)

30. Data: 2004-06-09 21:15:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z natury nie jestem zazdrosna ale chciałam się dowiedzieć czy powodem jego
> chmmm... chłodu uczuć jest na prawdę zmęczenie

a nie mozesz z nim porozmawiac na ten temat?

iwon(k)a

Mam problem z dzieckiem!Pilne!
pomoc psychologiczna Łódź
RFD pl.rec.ciuchy