kryzys w związku a zmęczenie

181. Data: 2004-06-14 06:34:54

Temat: Re: kryzys w związku a zmęczenie
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:cainr8$dlh$1@news.onet.pl...

> to nie jest pytanie.

Owszem, nie jest to pytanie. Jest to polecenie podręcznikowe, z gatunku
tych, z którymi nie mają problemu nawet słabsi gimnazjaliści. "Opowiedz".
Może być własnymi słowami.

Jak widzę, jak pracują lekarze w przychodniach, także i moi znajomi, to bym
im nawet tych 350 nie dała.

Margola

182. Data: 2004-06-14 06:50:04

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> To sobie odpocznijcie, czy to naprawde takie trudne?

Czasami trudne.
Moj Tz tyra od 3 w nocy do 16-17,pozniej pada i tyle go widze,wiec caly dom
jest na mojej glowie,poza tym staram sie conieco zarobic.W
niedziele,sprzeczamy sie komu odpoczynek sie nalezy bo jedno i drugie ma
dosyc.Najczesciej niestety ja ustepuje,co sie odbija na tym ze chodze
wkurzona ,a co za tym idzie przez ten moment co sie widujemy dziennie burcze
na TZ.Takie zamkniete kolo....Jedyny okres mega relaksu to dwa tyg w roku
urlopu,ale to za malo,niestety :(

Magda

183. Data: 2004-06-14 07:53:16

Temat: Re: OT Zasilki
Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Dlatego cos takiego jak zasilek dla bezrobotnych ("nalezy sie" bo sie
> stracilo prace) jest zlem samym w sobie.

Nalezy sie, bo przez ileś czasu odprowadzalo sie skladki, a teraz mozna
przez jakis czas szukac pracy, nieco przebierajac w ofertach ;)

Pozdrawima - Ula

184. Data: 2004-06-14 08:06:04

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> jednym slowem, nikt za 500 zl pracowac nie bedzie,
> i lepiej byc obibokiem na zasilku.

Zasilek przysluguje przez pól roku lub rok i jest to wlasnie ok 500 zl. A
np. samo przedszkole w pełnym wymiarze to 300 zł, bliet miesieczny 60 lub
wiecej, jesli trzeba dojezdzac do innej miejscowosci to jeszcze wiecej, i
tak zostaje 100 zł akurat na obiady. Mi np. praca za 500 zł by sie nie
opłacała, mimo, ze nasza sytuacja finansowa jest taka na krawedzi, bo
lepiej, zebym byla dyspozycyjna i czasem cos mogla na szybko narysowac,
zajmowala sie dziecmi (odprowadzanei i przyprowadzanie do i z przedszkola, i
szkoly, pilnowala odrabiania lekcji, chodzila z dziećmi do lekarza itp.).
Taka praca moze sie oplacac, jesli mieszka sie z rodzicami, w tym samym
miescie, nie ma dzieci, a praca daje jakies perspektywy, mozliwosc praktyki.
W naszym przypadku oplacalne bylo by , gdybym pracowala za min. 1500 zł i
takiej pracy bym sie podjela, gdyby byla zgodna z moim zawodem (chociaz w
jakimś procencie ;). Zreszta, rzucilas jakaś suma, a o ile sie orientuje,
nie jest to nawet płaca minimalna, wiec w tej chwili , byla by to albo jakaś
częsc etatu, albo praca na czarno - brak ubezpieczenia i jakichkolwiek
gwarancji, ze sie zobaczy chociaz częśc wypłaty.

Pozdrawiam - Ula

185. Data: 2004-06-14 08:20:04

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Moj Tz tyra od 3 w nocy do 16-17,pozniej pada i tyle go widze,wiec caly
dom
> jest na mojej glowie,poza tym staram sie conieco zarobic.

Tak jak pisałem 12 godz to norma. 16 to faktycznie sporo.

> niedziele,sprzeczamy sie komu odpoczynek sie nalezy bo jedno i drugie ma
> dosyc.

To wrzućcie na luz. Śniadanko, długi spacer do tego niwiele potrzeba

> Najczesciej niestety ja ustepuje,co sie odbija na tym ze chodze
> wkurzona ,a co za tym idzie przez ten moment co sie widujemy dziennie
burcze
> na TZ.

Świetna recepta na szczęście.

> Takie zamkniete kolo....Jedyny okres mega relaksu to dwa tyg w roku
> urlopu,ale to za malo,niestety :(

Zawsze można je przerwać, chyba że tak jest wygodniej.

Jacek

186. Data: 2004-06-14 08:44:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarownica <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> przesadzasz Grzegorz z tym leniami! po prostu w POlsc ejest duze berbocie
> i tyle !pracodwcy teraz wymagaja doświdczenia kilkuletniego a gdzie zlowiek
> po studiach ma to doswiadzenie zdobyc??

Twoje CV są równie estetyczne i starannie sprawdzone jak ten post?

JoP

187. Data: 2004-06-14 09:06:52

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> To dlaczego ja przez parę tygodni szukałem ekipy na wykonanie instalacji
> internetowej w bloku?

Czy była to praca stała, czy zlecona? Bo jeśli szukałeś ludzi do
konkretnego jednorazowego zlecenia, to wcale się nie dziwię, że długo
szukałeś. Jeśli ktoś pobiera zasiłek i dorobi sobie legalnie, to traci
prawo do zasiłku i przestaje być zarejestrowany jako bezrobotny. Ergo --
bierze u Ciebie fuchę na miesiąc, traci zasiłek i po miesiącu jest nadal
bez pracy i w dodatku bez zasiłku. A nawet jeśli ktoś nie ma akurat
prawa do zasiłku, to dopóki jest zarejestrowany jako bezrobotny ma
ubezpieczenie zdrowotne, a to bardzo dużo i wątpię, by ktoś chciał to
tracić dla jednorazowego zlecenia.

> Poza tym choćby przejrzyj archiwum pl.soc.dzieci - wątki o szukaniu
> opiekunki do dziecka - taka opiekunka stwierdza, że ona ma dojeżdżać
> trzy przystanki, więc jej się nie opłaca pracować.

Oczywiście te oferty dla opiekunek to legalna praca z opłaconym ZUSem i
ubezpieczeniem zdrowotnym?

> Takie przykłady można mnożyć.

Tak, przykłady pracy, przy której koszt uzyskania przychodu jest równy,
a czasem nawet wyższy, od spodziewanego dochodu można mnożyć.

> A stanowisko sekretarki jest na tyle niewymagające, że tam każdy może
> złożyć CV, a ludziom się wydaje, że to taka łatwa i przyjemna praca.

Niesamowite, Ty zdajesz się _wiedzieć_, że ludzie składali te oferty ot
tak, dla hecy, bo co im szkodzi, nie? A mnie ciekawi, skąd to wiesz.

Pozdrawiam,
Karola

188. Data: 2004-06-14 09:09:47

Od: "Czarownica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje CV są równie estetyczne i starannie sprawdzone jak ten post?
>
> JoP

jest estetyczne i sprawdzone! .... uwaga nie na miejscu nawet jesli post miał
wciete literki ( psuje mi sie juz klawiatura ale teraz mam inne wydatki- fakt
ty o tym mogłaś nie wiedzieć, tak samo jak i inni czytający) poza tym był
pisany późno wiec nie wysyłałam kolejnego z przeprosinami

Tak wiec wszystkich czytających przepraszam jeśli źle sie czyta

pozdrówka

Czarownica

189. Data: 2004-06-14 09:32:17

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Jun 2004 22:20:14 +0200 I had a dream that Czarownica
<s...@p...onet.pl> wrote:
> przesadzasz Grzegorz z tym leniami! po prostu w POlsc ejest duze berbocie i
> tyle !pracodwcy teraz wymagaja doświdczenia kilkuletniego a gdzie zlowiek po
> studiach ma to doswiadzenie zdobyc??

Choćby pracując za te przysłowiowe 600 zł.

> Biorąc siebie za przykład jestem po studiach(od roku szukam pracy ) w trakcie

po jakich studiach?

> Składam cv gdzie sie tylko da nie patrząc z aile na razie od
> 3 miesiecy szukam

Hmmm... Szukanie pracy nie polega na "składaniu cv gdzie sie tylko da".

190. Data: 2004-06-14 09:33:16

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jun 2004 22:23:08 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
> prawdziwa
> No to niech ci ulgą będzie wiadomość, że tylko co 10 bezrobotny ma
> prawo do zasiłku.

No rzeczywiście. Pewnie jak wielu nie opłaca się pracować za 600-800
zł, to reszcie nie opłaca się być na zasiłku 400, nie?

Mam problem z dzieckiem!Pilne!
pomoc psychologiczna Łódź
RFD pl.rec.ciuchy
Do szczęśliwych w małżeństwie