krzywe domki

1. Data: 2006-02-04 15:13:49

Temat: krzywe domki
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma schematy do tych pięknych domków z tej strony
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=ender&Ru
brID=68878
Bardzo proszę jeśli macie
Pozdrawiam Ania

2. Data: 2006-02-04 15:16:51

Temat: Re: krzywe domki
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. napisał(a):
> Czy ktoś ma schematy do tych pięknych domków z tej strony
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=ender&Ru
brID=68878

ale one tam sa...

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

3. Data: 2006-02-04 15:19:02

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma schematy do tych pięknych domków z tej strony
> [...]
Trochę sie zgubiłam o co Ci chodzi ;-), przecież na tej stronie są schematy tych
domków????
I podam jeszcze jedną stronkę nie tylko z domkami już zresztą kiedyś ją
podawałam http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Xaos&Rub
rID=90622

__________________
pozdrawiam Traszka

4. Data: 2006-02-04 15:55:06

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> strona jest obrazki są, ale schematy do haftowania nie umiem zlokalizować,
> jestem ciemna nie kumam po ruski co mam nacisnąć
Ania

5. Data: 2006-02-04 16:02:57

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schematy tych
> domków????
> I podam jeszcze jedną stronkę nie tylko z domkami już zresztą kiedyś ją

Już doszłam nie wszystkie są te które oglądałam nie miały podglądu na
schematy
ale niektóre mają
Dzięki Ania

druty-poduszki i pytanie
link raczej dla rosyjskojęzycznych
Ja znowu z prośbą o Gakongę
[szydelko] - prosze o pomoc - łamanie szyfrów
wykrój rękawa