[szydelko] - prosze o pomoc - łamanie szyfrów

1. Data: 2006-02-04 12:01:21

Temat: [szydelko] - prosze o pomoc - łamanie szyfrów
Od: "krecik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, jestem poczatkujaca szydełkowa. tesciowa prosiła mnie o
przetlumaczenie przepisu na kapelusik ze strony internetowej
http://cache.lionbrand.com/patterns/chs-cloche.html i nie byloby problemu,
gdyby w slowniku byly nazwy specjalistyczne szydelkowe - a tutaj klops - i
utknelam. prosze, zerknijcie eksperckim okiem na rysunki tych "sciegow" czy
"technik" i o ile to mozliwe podrzuccie mi polskie nazwy do trzech
ponizszych:

http://cache.lionbrand.com/cgi-bin/faq-search.cgi?st
ore=/stores/eyarn&faqKey=113
http://cache.lionbrand.com/cgi-bin/faq-search.cgi?st
ore=/stores/eyarn&faqKey=114
http://cache.lionbrand.com/cgi-bin/faq-search.cgi?st
ore=/stores/eyarn&faqKey=116

i jeszcze: czy ktos wie co to homespun?

zagubiona EWA ;)

2. Data: 2006-02-04 12:28:53

Temat: Re: [szydelko] - prosze o pomoc - łamanie szyfrów
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-02-04 13:14:01

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krecik" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> "technik" i o ile to mozliwe podrzuccie mi polskie nazwy do trzech

to włóczka firmy lion brand http://www.lionbrand.com/yarns/homespun.htm

a tu tłumaczenia

http://www.hafciki.pl/tiki-index.php?page=SlownikAng
ielski