książeczka mieszkaniowa

1. Data: 2006-07-11 06:39:43

Temat: książeczka mieszkaniowa
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy komuś udało się uzyskać jakieś sensowne pieniądze z tych starych
czerwonych ksiażeczek mieszkaniowych ... bo mnie za tak zwany "pełny wklad"
na mieszkanieniegdyś uzbierany przez moich rodziców proponują 2 tyś. zl - a
właśnie jestem na kupnie mieszkania ...

R.

2. Data: 2006-07-11 06:51:54

Temat: Re: książeczka mieszkaniowa
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar wrote:

> [...]
> na mieszkanieniegdyś uzbierany przez moich rodziców proponują 2 tyś. zl - a

Pół roku temu dostałem coś koło 3.5 (kwota + odsetki + premia)

Karol

3. Data: 2006-07-11 07:02:17

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pół roku temu dostałem coś koło 3.5 (kwota + odsetki + premia)
no to po pieronie "pełny wkład" - starczyło na 1m2 mieszkania ?? :)

R.

4. Data: 2006-07-11 07:48:44

Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na mieszkanieniegdyś uzbierany przez moich rodziców proponują 2 tyś. zl -
> a właśnie jestem na kupnie mieszkania ...

Mi za pare stowek na ksiazeczce (cos kolo 600 zl) ofiarowali cos ponad 3000.
Ksiazeczka zalozona w 1980.

Maniek

5. Data: 2006-07-11 07:54:27

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Maniek <m...@w...pl> napisał:

> Mi za pare stowek na ksiazeczce (cos kolo 600 zl) ofiarowali cos ponad 3000.
> Ksiazeczka zalozona w 1980.

Wszystko zalezy od tego kiedy byla zalozona ksiazeczka - im wczesniej tym
lepiej.
I jeszcze od tego ile wynosi wskaznik - cena 1 m2 powierzchni uzytkowej
budynku mieszkalnego.
Zapytaj sie w PKO wg jakiego wskaznika ta ksiazeczka byla szacowana.
Teraz ten wskaznik jest dosc wysoki, ale np. w IV kwartale 2005 roku byl
nizszy o ok. 200 zl.
http://www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp/prod_bud_inw/c
eny/

Pozdrowienia,
Lila

6. Data: 2006-07-11 09:05:37

Od: Mirek <b...@m...w.domenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar wrote:

> [...]
> wklad" na mieszkanieniegdyś uzbierany przez moich rodziców proponują 2
> tyś. zl - a właśnie jestem na kupnie mieszkania ...

78 rok - zalozenie ksiazeczki
~ 1000 zl - wkladu
~ 7,5 k wyplata z ksiazeczki

--
Pozdrawiam Mirek

7. Data: 2006-07-11 09:06:20

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> [...]
> Zapytaj sie w PKO wg jakiego wskaznika ta ksiazeczka byla szacowana.
> Teraz ten wskaznik jest dosc wysoki, ale np. w IV kwartale 2005 roku byl
ja tez miałem załozoną w 1980 roku - a zgroamdzone mam 36 000 zł (po
denominacji 3,60 :) ) - a proponowali mi niecale 2 tyś

R.

8. Data: 2006-07-11 10:59:27

Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez miałem załozoną w 1980 roku - a zgroamdzone mam 36 000 zł (po
> denominacji 3,60 :) ) - a proponowali mi niecale 2 tyś

W sumie to ciezko tu mowic o jakims porownywaniu, bo z dwoch ksiazeczek na
ktorych jest taka sama kwota i zostaly zalozone w tym samym roku mozna
dostac dwie rozne kwoty. Wszytsko zalezy od tego jak systematycznie
pieniadze byly wplacane, w jakich kwotach itp. Ogolnie jak na dzis dzien
malo oplacalny to byl interes. Tak mi sie wydaje

Maniek

9. Data: 2006-07-11 11:23:00

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pieniadze byly wplacane, w jakich kwotach itp. Ogolnie jak na dzis dzien
> malo oplacalny to byl interes. Tak mi sie wydaje
no cóż - ja tego nie czuje jakoś osobiście - ale moja mama która
rzeczywiscie twierdzi że to nie byly małe pieniądze w porównaniu z
pensjami - odkladane co miesiąc - to jest dość mocno poirytowana i
rozczarowana ...

R.

10. Data: 2006-07-11 15:38:08

Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczywiscie twierdzi że to nie byly małe pieniądze w porównaniu z
> pensjami - odkladane co miesiąc - to jest dość mocno poirytowana i

Moja ma doladnie takie samo odczucie - na samym poczatku po zalozeniu
ksiazeczki, odkladala na ten "cud" kawal swojej pensji, w pozniejszym czasie
juz nieco mniej, bo nie wiadomo byly czy kiedykolwiek i ktokolwiek odda
cokolwiek z wplaconych pieniedzy.

Kuchnia - Gawin, czy inne?
Zmywarka
Malowanie swiezej gladzi cementowej