kto chce shiseido?

1. Data: 2004-05-02 17:36:54

Temat: kto chce shiseido?
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Panny o Jasnej Cerze!
Nabyłam drogą kupna podkład Shiseido ale PSIAKREWCHOLERA za jasny :( Krótko
mówiąc: numer podkładu I20 :( Użyłam raz, użyłam drugi raz i nijak nie da się
przyzwyczaić:( Za jasny dla mnie i tyle. Zła jestem trochę bo to nie tani
interes:(( Dlatego pytam Was drogie grupowiczki: czy ktorejś z Was nie
odpowiadałby ten kosmetyk? Chętnie zamieniłabym się na coś. Jeśli któraś z Was
jest zainteresowana to czekam na posty. Najchętniej dziewczyny z Krakowa
(można będzie podkład obejrzeć i sprawdzić czy jestem godna zaufania;) Eh,
czekam na listy i propozycje.
pozdrawiam serdecznie
Kroofka
email: k...@o...pl
gg 3119893

1. Data: 2004-05-03 16:23:30

Temat: Re: kto chce shiseido?
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"kroofka" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Hej Panny o Jasnej Cerze!

Szkoda,ze jestem troche daleko;)... ( Kanada). Pisze aby zachecic panie do
wymiany. Od lat uzywam wylacznie shiseido ( make up, pielegnacyjne, mydlo do
twarzy, etc.) i moge powiedziec,ze wreszcie znalazlam firme, ktora spelnia
wszystkie moje oczekiwania. Nawet do rak uzywam shiseido.

Drogie to wszystko jak pierun, ale warto.

Kaska
P.S. Nie, nie pracuje dla firmy ani nawet w kosmetykach, czy jakiejs
"kosmetyzacji"!:)

1. Data: 2004-05-05 10:49:32

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hej Panny o Jasnej Cerze!
> Nabyłam drogą kupna podkład Shiseido ale PSIAKREWCHOLERA za jasny :( Krótko

Hej :)
A ile to cudo z dziurka kosztuje? Bo jak taki dobry...
A ja to zawsze bladzienka, to mi pewnie za jasny nie bedzie...
W razie co-Szczecin

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-05 13:12:31

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
nie chcę dużo, tak z 80-90 zł
jakby nei było użyłam go dwa razy i pudełeczko trochę też mi się obluzowało
podczas wywlekania co kwadrans w celu podziwiania kosmetyku:)
Kroofka

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-05-06 08:27:56

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jakby nei było użyłam go dwa razy i pudełeczko trochę też mi się obluzowało
> podczas wywlekania co kwadrans w celu podziwiania kosmetyku:)

Siem Sloneczko zastanowie :) (ehm, na Allegro chodza po 45 zet, no i nie
wiem, czy to Shiseido, czy garaz pana Zenka...)

Zdroweczki
Hania

1. Data: 2004-05-06 13:12:13

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Hania " <v...@g...pl>

>Siem Sloneczko zastanowie :) (ehm, na Allegro chodza po 45 zet, no i nie
>wiem, czy to Shiseido, czy garaz pana Zenka...)

jeśli w opcji Kup Teraz, to bankowo garaż.

an/

1. Data: 2004-05-07 09:47:39

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> elo "Hania " <v...@g...pl>

> jeśli w opcji Kup Teraz, to bankowo garaż.

Pewnie temat walkowany...jest za 60 zl w "Kup teraz", no nieee wiem, z
drogiej strony patrzac na narzuty w sklepach...
Czesto kupuje rozne sredniej klasy kosm. na rynku w cenie mniej wiecej 40%
sklepowej, i jakosik sie nie nacielam jeszcze (kupuje nowosci, co to zjelczec
nie zdaza ;-))

Zdrowki
Hania z ochota na Shiseido

1. Data: 2004-05-07 10:33:16

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Hania " <v...@g...pl>

>Pewnie temat walkowany...jest za 60 zl w "Kup teraz", no nieee wiem, z
>drogiej strony patrzac na narzuty w sklepach...

nie, za 60 zł kup teraz to nie jest oryginał. ten podkład kosztuje 160
pln w sklepie, więc w hurcie kosztuje w najlepszym razie 8o-90.

>Czesto kupuje rozne sredniej klasy kosm. na rynku w cenie mniej wiecej 40%
>sklepowej, i jakosik sie nie nacielam jeszcze (kupuje nowosci, co to zjelczec
>nie zdaza ;-))

średnia klasa to co innego, chociaż tez jest podrabiana.

a shiseido, dior i lancome to trzy ulubione firmy podrabiaczy.

anek

1. Data: 2004-05-07 10:39:56

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> średnia klasa to co innego, chociaż tez jest podrabiana.
>
> a shiseido, dior i lancome to trzy ulubione firmy podrabiaczy.

Ffffuuuck!
Kupilam szminke Lancome, no i nie wiem, czy to lancome, w sumie jest fajna,
ale ta nie_swiadomosc popsula mi humor :(

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-07 11:00:25

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Hania " <v...@g...pl>

>Ffffuuuck!
>Kupilam szminke Lancome, no i nie wiem, czy to lancome, w sumie jest fajna,
>ale ta nie_swiadomosc popsula mi humor :(

pokaż linka do aukcji, to Ci powiem:)

anek

zbędne owłosienie
Podsumowanie realizacji projektu "sabanti.com".
gdzie zlikwidować rozszerzone naczynko w Warszawie
wloski na nogach i maszynki depilujace :)
Potówki