maseczka z Algami

1. Data: 2004-05-02 19:50:57

Temat: maseczka z Algami
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś może mi polecić dobra maseczkę z algami Słyszałam ze takowa
wzmacnia naczynka A bardzo taka potrzebuje bo jestem bo zamknięciu naczynek
właśnie
edward u

1. Data: 2004-05-03 17:21:05

Temat: Re: maseczka z Algami
Od: skakanka <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry przepraszam, że nie odpowiadam na pytanie, ale chciałabym się od
Ciebie dowiedzieć, jak miałeś zamykane naczynka i na czym to polega, jak
się czujesz po zabiegu. Ja właśnie muszę na sobie przeprowadzić taki
eksperyment, a czytałam tylko mnóstwo reklam na ten temat, gdzie nie ma
wzmianek o żadnym zagrożeniu.

pozdrawiam
Aneta

kto chce shiseido?
zbędne owłosienie
Podsumowanie realizacji projektu "sabanti.com".
gdzie zlikwidować rozszerzone naczynko w Warszawie
wloski na nogach i maszynki depilujace :)