niemcy

1. Data: 2004-05-02 19:56:16

Temat: niemcy
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy wiecie jakie kosmetyki są tańsze w Niemczech ??
Wybieram się i chętnie zrobiłabym jakieś zakupy - co polecacie?
Podrawiam

1. Data: 2004-05-02 20:04:17

Temat: Re: niemcy
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeżeli możecie polecic jakieś sklepy nie tak daleko od granicy ( tzn może
nie na końcu Niemiec:) z tańszymi kosmetykami lub ciuszkami - to będę bardzo
wdzięczna ,
dziękuje z góry za sugestie
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2004-05-04 09:52:17

Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny, czy wiecie jakie kosmetyki są tańsze w Niemczech ??

> Nie wiem, czy tańsze, ale bardziej dostępne niż w Polsce - kosmetyki
Fruttinni - balsamy, mydła, kolorówka NIVEA, kosmetyki Seba Med, kosmetyki
Body Shop

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

1. Data: 2004-05-04 22:48:16

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nina" <n...@w...gazeta.pl> wrote in message
> Fruttinni - balsamy, mydła, kolorówka NIVEA, kosmetyki Seba Med, kosmetyki
> Body Shop

Body shop, body shop i body shop :)) Oraz rozne fajne rzeczy do ust z
Blistexu, w Polsce chyba niedostepne.
Pozdrawiam
iska

maseczka z Algami
kto chce shiseido?
zbędne owłosienie
Podsumowanie realizacji projektu "sabanti.com".
gdzie zlikwidować rozszerzone naczynko w Warszawie