Ban Di (wrocław)

1. Data: 2004-05-02 20:25:46

Temat: Ban Di (wrocław)
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Drogie wrocławianki, czy można dostać w naszym mieście kosmetyki firmy
BanDi? głownie chodzi mi o te dla cery trądzikowej.
Dzięki za odp :)
Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-05-04 10:17:33

Temat: Re: Ban Di (wrocław)
Od: "Kruszyna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Drogie wrocławianki, czy można dostać w naszym mieście kosmetyki firmy
> BanDi? głownie chodzi mi o te dla cery trądzikowej.

Na Piłsudskiego, na przeciwko sklepu muzycznego jest taka drogeria i tam
widziałam na wystawie kosmetyki Ban Di, ale nie przyglądałąm się, czy są te
przeciwtrądzikowe. Sklep muzyczny jest na wysokości targowiska na
Zielińskiego.

Krusz.

1. Data: 2004-05-04 12:24:12

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyna <k...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
te
> przeciwtrądzikowe. Sklep muzyczny jest na wysokości targowiska na

Dzięki! :)
Aa, chodzi o te drogerie gdzie sprzedają tez bieliznę, torebki, rajstopy
itp? Tę zaraz przed wejściem na plac?
Pozdr!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-05-04 15:51:58

Od: "Kruszyzna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@w...pl> napisał(a):
> Dzięki! :)
> Aa, chodzi o te drogerie gdzie sprzedają tez bieliznę, torebki, rajstopy
> itp? Tę zaraz przed wejściem na plac?

Nie, po przeciwnej stronie ulicy. Obok jest sklep chyba z klockami Lego, na
pewno jest komis telefonów komórkowych i jest "kapelusiarnia". No, kapelusze
można kupić. Ta drogeria ma jakąs łacińska nazwę wypisaną miedzianymi,
wielkimi drukowanymi literami, ale zabij mnie, nie pamiętam, jaki to napis.
Ale w tej z bielizną i pończochami też zobacz, bo oni swego czasu mieli tam
ogromny wybór wszelkich rzeczy.

Krusz.

1. Data: 2004-05-04 19:02:42

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> można kupić.

To się "modystka" kiedys nazywało. Damskie kapelusze robiły modystki. Robiły
też np. kwiaty z jedwabiu do róznych wytwornych kreacji.
To bardzo OT, ale zawsze...
Ola

1. Data: 2004-05-04 21:31:10

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna <k...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

Ta drogeria ma jakąs łacińska nazwę wypisaną miedzianymi,
> wielkimi drukowanymi literami, ale zabij mnie, nie pamiętam, jaki to
napis.

Zabijać nie będę tym bardziej że juz wiem o która drogerie chodzi :)))
Wielkie dzięki :) zajrzę tam przy okazji!:)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-05-04 23:22:30

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Zabijać nie będę tym bardziej że juz wiem o która drogerie chodzi
> Wielkie dzięki :) zajrzę tam przy okazji!:)

Dzieki za ten watek Aniu :-D Tez tam zajrze - chwilowo jestem na etapie
peelingu enzymatycznego BanDi i jestem baaardzo zadowolona. A serie do cery
tradzikowej "Na szostke" z BanDi moja kosmetyczka chwali pod niebiosa :-)

--
Kometa GG 2138081
"Chcesz zrobić coś wielkiego - umyj słonia"

1. Data: 2004-05-05 09:12:32

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kometa <k...@N...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
cery
> tradzikowej "Na szostke" z BanDi moja kosmetyczka chwali pod niebiosa
:-)

Właśnie o tę serię mi chodziło, jest zdaje się jeszcze jakaś maseczka z
algami i inna z drożdzami :)) A ten peeling enzymatyczny to gdzie kupiłaś?
Przyznaj się :>

Pozdr!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-05-05 21:55:32

Od: "Kometa" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@w...pl> napisał(a):
> Właśnie o tę serię mi chodziło, jest zdaje się jeszcze jakaś maseczka z
> algami i inna z drożdzami :)) A ten peeling enzymatyczny to gdzie kupiłaś?
> Przyznaj się :>

Przyznaje sie bez bicia :-D Peeling kupilam na targach kosmetycznych za 12,20,
podczas gdy w w/w wymienionej drogerii jest za 18zl. :-( Ale nic trudno - jest
tak fajny, ze kupie nastepny jak mi sie skonczy.

--
Kometa

niemcy
maseczka z Algami
kto chce shiseido?
zbędne owłosienie
Podsumowanie realizacji projektu "sabanti.com".