Re: kto lubi ptaki na trawniku?

1. Data: 2000-06-17 10:00:03

Temat: Re: kto lubi ptaki na trawniku?
Od: w...@p...pl ("Lesław Wojewodzic") szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał:
> [...]

Swego czasu przeczytałem gdzieś na temat trawnika,że nie należy posypywać
trawy torfem. Dość mnie to zaintrygowało, nie mam pojęcia jakie byłoby
uzasadnienie. Chyba, że chodziłoby o torf kwaśny. Trawa może tego nie lubić.
Może ktoś więcej na ten temat ?
Lesław

2. Data: 2000-06-18 22:01:21

Temat: Odp: kto lubi ptaki na trawniku?
Od: "Jara" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesław Wojewodzic" <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C...@g...prokom.pl...

> [...]
> trawy torfem. Dość mnie to zaintrygowało, nie mam pojęcia jakie byłoby
> uzasadnienie. Chyba, że chodziłoby o torf kwaśny. Trawa może tego nie

Torf niekoniecznie musi byc kwasny
Pewno chodzilo o utrzymanie lepszej wilgotnosci gleby
Ja stosowalem piasek -lepiej nasiona wschodzily
nasiona jak sa sytematycznie podlewane nie musza byc przykryte
chodzi o to aby podczas wschodow sie nie przesuszyly dlatego
wazna jest wilgotnosc...
pozdr Jara

mączlik na pomidorach
Kocham Anetę