kto odgadnie?

11. Data: 2006-05-28 12:39:17

Temat: Re: kto odgadnie?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
news:1c9jeh7vltii0.jeosymai8f00.dlg@40tude.net...

> O ile pamiętam, to ów ktoś sprzedaje zdjęcia roślin, a oznacza je sobie
> robiąc "końkursy" na grupie.

Nawet jesli to co w tym zlego? Ktos inny tu zajrzy, zdjecia obejrzy, moze od
tej pory bedzie wiedzial co jest co.
Na zadna wygrana nie licze, bo takie zdjecie sam moglbym sobie pstryknac,
jesli to ono mialoby byc nagroda :)

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2006-05-28 13:05:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> A reklamy widziałeś?

Nie. Gdzie są?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2006-05-28 13:25:43

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Nie. Gdzie są?

To otwórz ww stronę i już od góry lecą a ponadto:
Reklamuj na www.drzewapolski.pl
Google AdWords

Jesteś tylko kilka kroków od rozpoczęcia reklamowania na tej,
wartościowej dla partnerskiej sieci Google, stronie. Link "Reklamuj na
tej stronie", który właśnie kliknęłeś jest częścią reklamy dostarczanej
przez system Google AdWords. Kliknij "Zarejestruj się teraz", aby
otworzyć konto AdWords i szybko utworzyć reklamę dla tej strony. Napisz
własną wiadomość, ustaw cenę jaką chcesz zapłacić, a my zajmiemy się
resztą.

pozdr. spamersko Jerzy

14. Data: 2006-05-28 15:53:17

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 May 2006 14:39:17 +0200, na pl.rec.ogrody, Bpjeabez x napisał(a):

> Nawet jesli to co w tym zlego?

:)
Niby nic,
a pamiętasz kawał o Wikingach i mielonce Monthy'ego Paytona?

Pozdrawiam
piotrs

15. Data: 2006-05-28 16:15:44

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> [...]
> otworzyć konto AdWords i szybko utworzyć reklamę dla tej strony. Napisz
> własną wiadomość, ustaw cenę jaką chcesz zapłacić, a my zajmiemy się

Nic nie rozumiem. Nic mi nie leci, od góry ani z żadnej innej strony,
nawet jak odblokuję wszystkie skrypty na tej stronie. A gdzie jest to
"Reklamuj na www.drzewapolski.pl"?

Jakiej przeglądarki i jak ustawionej używasz?

Pozdrowienia,
Michał

16. Data: 2006-05-28 16:57:15

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> :)
> Niby nic,
> a pamiętasz kawał o Wikingach i mielonce Monthy'ego Paytona?

Monty'ego Pythona?
;-)
http://w3.informatik.gu.se/~dixi/spam.htm
pozdr. Jerzy

17. Data: 2006-05-28 17:57:25

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Nic nie rozumiem. Nic mi nie leci, od góry ani z żadnej innej strony,
> nawet jak odblokuję wszystkie skrypty na tej stronie. A gdzie jest to
> "Reklamuj na www.drzewapolski.pl"?

Tu:
http://www.drzewapolski.pl/Konkurs/konkurs.html

> Jakiej przeglądarki i jak ustawionej używasz?

Mozilla Firefox
pozdr. Jerzy

18. Data: 2006-05-28 18:21:34

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 May 2006 18:57:15 +0200, na pl.rec.ogrody, Jerzy Nowak napisał(a):

> Monty'ego Pythona?

:)Ty lubisz ułatwiać/uGooglać, ja niekoniecznie:)

Pozdrawiam
piotrs

19. Data: 2006-05-28 18:26:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Tu:
> http://www.drzewapolski.pl/Konkurs/konkurs.html

> Mozilla Firefox

A, już mam. Istotnie, jest tam coś takiego. Tylko, że ja w swoim
Firefoksie mam NoScripta i jeśli nie odblokuję skryptów (tak to się
mówi po polsku?) z drzewapolski.pl i googlesyndication.com, to
tych relklam nie widzę.

A w sprawie spam czy nie spam: ja bym to określił jako półspam.
Rozumiem, że istotą jest tu zwabienie maksymalnej liczby ludzi na
stronę, na której są reklamy. Stąd "konkurs".

Pozdrowienia,
Michał

20. Data: 2006-05-28 18:28:15

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 May 2006 18:26:09 GMT, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> A w sprawie spam czy nie spam: ja bym to określił jako półspam.
> Rozumiem, że istotą jest tu zwabienie maksymalnej liczby ludzi na
> stronę, na której są reklamy. Stąd "konkurs".

To pół mielonki,
drugie pół to oznaczanie roślin, których się napstrykało i nie ma pojęcia
co się napstrykało, za pomocą pomocnych/darmowych grupowiczów.

I to całość mielonki:)

Pozdrawiam
piotrs

Roslinka na brzeg o.wodnego
Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Jak rozmnożyć goździki ? Kiedy ? Jak przechować podczas zimy ?
Śnieg w sadzie ;-)
MOZE KOMUS SIE PRZYDA