Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone

1. Data: 2006-05-15 06:36:37

Temat: Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.renk.pl/index.php?v=wydarzenia1

W zeszłym roku , było czym oko nacieszyć :-)
Wystawców sporo(oczywiście kwiatkowych)
Ceny były dość wysokie ,ale dla rarytasika można się zrujnować.

Pozdrawiam TeresaR

2. Data: 2006-05-19 06:41:14

Temat: Re: Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> http://www.renk.pl/index.php?v=wydarzenia1
>
> W zeszłym roku , było czym oko nacieszyć :-)
> Wystawców sporo(oczywiście kwiatkowych)
> Ceny były dość wysokie ,ale dla rarytasika można się zrujnować.

Kto chętny ??
Spotkanie w sobotę o godz 12 przy wejściu .
Z pewnego żródła wiem ,
że będą też roślinki ze szkółki Waldemara Sobolewskiego

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2006-05-19 16:27:43

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto chętny ??
> Spotkanie w sobotę o godz 12 przy wejściu .
> Z pewnego żródła wiem ,
> że będą też roślinki ze szkółki Waldemara Sobolewskiego

Ja niestety w sobote pracuje, ale udanych zakupow i dobrej pogody zycze
wszystkim :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-05-21 20:04:57

Temat: Re: Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone- Sprawozdanie
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Targi udane ,wystawców sporo ,pogoda dopisala :-)

http://fotogalerie.pl/galeria/teresar19936;jsessioni
d=615E794B2FC3771EF6E5288F7BC2D7B6

Nie podobala mi się jedna rzecz (-: to jedna etykieta na całą skrzyneczkę
roślin.
W takiej sytuacji prosiłam , żeby mi pisano na nazwy doniczkach .

Do tego postawieni pracownicy , którzy o danej roślinie to wiedzieli tylko
jaki kolor

No ale byli też super wystawcy i potrafili fachowo sprzedać ,to była
przyjemność kupowania :-)
Więcej takich targow i spotkań :-)

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2006-05-21 20:33:14