sosna mi usycha! Ratunku!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2006-05-14 19:26:29

Temat: sosna mi usycha! Ratunku!!!!!!!!!!!!!
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszechwiedzący fachowcy hodowcy ogrodnicy, działkowcy!!!!!!!
Pomocy!!!!
Sosna karłowata w moim ogrodzie w tym roku usycha Z ubiegłego roku szyszki
suche maja wybroczyny żywicy. Sosna straciła kolor. Wyblakła. Gubi igły.
Wierzchołek zmarniał zupełnie.... Co robić? jak ja leczyć? Czy to już
koniec? Drzewo ma 14 lat i 5 metrów wysokości. W ubiegłym roku wysypałem pod
nią kamienie, aby polepszyć estetykę. Czyżby to może jej zaszkodziło? A może
to mroźna zima? Kamienie są naturalne pochodzą z okolicznych pól. Mniejsze
kamienie pochodzą ze żwirowni. Przed wysypaniem kamienie były przepłukane
wodą.
Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2006-05-14 21:40:49

Temat: Re: sosna mi usycha! Ratunku!!!!!!!!!!!!!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kamienie pochodzą ze żwirowni. Przed wysypaniem kamienie były przepłukane

To osmół.

3. Data: 2006-05-15 18:55:46

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To osmół.

Nie kumam osmolić Jak to zrobić i czym i poco i dlaczego?

4. Data: 2006-05-15 21:36:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kumam osmolić Jak to zrobić i czym i poco i dlaczego?
>
> --
> Pozdrawiam
> Krasnal

Osmół to choroba sosen.

5. Data: 2006-05-16 20:20:31

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to leczyć?

6. Data: 2006-05-16 20:49:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to leczyć?
>
> --
> Pozdrawiam
> Krasnal

To choroba nieuleczalna.

7. Data: 2006-05-17 05:56:17

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To choroba nieuleczalna.

Nie zalewasz?
Przeszukałem interek i nie znalazłem takiej choroby

8. Data: 2006-05-17 22:42:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zalewasz?
> Przeszukałem interek i nie znalazłem takiej choroby
> Pozdrawiam
> Krasnal

Osmół, suchoczub sosny, obwar sosnowy
wywoływany przez grzyba Cronartium asclepiadeum.

> Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Z kim ? Ewentualnie o co ?

9. Data: 2006-05-18 06:48:21

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osmół, suchoczub sosny, obwar sosnowy
> wywoływany przez grzyba Cronartium asclepiadeum.

> Z kim ? Ewentualnie o co ?

Dzięki za info a moja organizacja tajna walczy ...z wszelkiej maści
głupotami życia codziennego :-)

10. Data: 2006-05-18 12:51:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal napisał(a):
[...]
> Dzięki za info a moja organizacja tajna walczy ...z wszelkiej maści
> głupotami życia codziennego :-)

Czasami ...
warto sprawdzić kto ci odpowiada, tym razem się podłożył ulegle.
;-)
pozdr. Jerzy

samosiejki na działce budowlanej
zakupy
zasilanie lamp ogrodowych z energii strumienia
Sosna
Barwinek