Roslinka na brzeg o.wodnego

1. Data: 2006-05-15 08:23:32

Temat: Roslinka na brzeg o.wodnego
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o roślinke nie do wody tylko na piaszczysto kamieniste
wykończenie.
Grunt jest jałowy, o niskiej zawartości wody (wieszej jest powietrze),
no i te kamienie. Tak sobie myślę co by posadzić by zneutralizowac
ostrośc i topornosc wysypanych kamyczków. Moze jakaś trawa wydmowa? nie
msui być duże tylko niech dodaje troche zieleni miedzy kamyczkami.

2. Data: 2006-05-15 09:04:07

Temat: Re: Roslinka na brzeg o.wodnego
Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> topornosc wysypanych kamyczków. Moze jakaś trawa wydmowa? nie msui być
> duże tylko niech dodaje troche zieleni miedzy kamyczkami.

Nie wiem jak sie nazywa ta roslinka ale ladnie zakrywa kamienie siegajac az
do wody.
To taka zoltawa http://www.malawishop.pl/Hania/roslinka.jpg

Artur W.

3. Data: 2006-05-15 14:54:22

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

II Artur II napisał(a):

> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak sie nazywa ta roslinka ale ladnie zakrywa kamienie siegajac
> [...]

A coś bardziej, hmm trawiastego?

4. Data: 2006-05-15 17:41:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wydmuchrzyca piaskowa?
http://www.kosinscy.pl/przegladanie,szukaj,elymus%20
arenarius.html

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

5. Data: 2006-05-15 19:14:24

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> A coś bardziej, hmm trawiastego?

Hmm, to moze cos takiego jak na tym zdjeciu:
http://www.malawishop.pl/Hania/trawa.jpg
w prawymn dolnym rogu lub na gorze po srodku. Rosnie jak glupie :)
Ale tez nie wiem jak sie nazywa :)

Artur W.

6. Data: 2006-05-15 19:21:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "II Artur II" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://www.malawishop.pl/Hania/trawa.jpg
> w prawymn dolnym rogu lub na gorze po srodku. Rosnie jak glupie :)

Mozga...Phalaris arundinacea w którejś odmianie. Doskonała trawa, naprawdę -
w pierwszym roku jedno źdźbło, w drugim parę m2, w trzecim jest w całym
ogrodzie:D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-05-15 19:47:30

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozga...Phalaris arundinacea w którejś odmianie. Doskonała trawa,
> naprawdę -
> w pierwszym roku jedno źdźbło, w drugim parę m2, w trzecim jest w całym
> ogrodzie:D

To prawda, jak sie nie ograniczy jej rozrostu to tak mogloby sie skonczyc
;-)
A tak na serio same rolbordery "trzymaja" ja skutecznie.

Artur W.

8. Data: 2006-05-15 20:39:09

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> w pierwszym roku jedno źdźbło, w drugim parę m2, w trzecim jest w całym

Hmm troche mnie wystraszyłaś że to moze sie tak rozniesć. Coprawda
ogrodu nie ma bo jest step / pustynia a na srodku oczko wodne :). Coś
jak oaza. Czy ma niewielkie wymagania dot. gleby? Bo ten piasek to
naprawde jałowy jest. I w co najlepiej ją zapakować - tzn nie wyjdzie z
kanału dookoła oczkowego.

9. Data: 2006-05-15 20:55:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak oaza. Czy ma niewielkie wymagania dot. gleby? Bo ten piasek to
> naprawde jałowy jest. I w co najlepiej ją zapakować - tzn nie wyjdzie z

Bardzo niewielkie wymagania. I ostatnio wyszła z plastikowego dużego wiadra,
w którym u mnie rosła. Ale jeśli chcesz mieć coś efektownego, to na pewno
znajdzie się ktoś, kto z parę m2 wyrzuca, w Twojej najbliższej okolicy. :)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-05-15 21:10:22

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> znajdzie się ktoś, kto z parę m2 wyrzuca, w Twojej najbliższej okolicy. :)

Wyrzuca powiiadasz... Hmm, nie spotkałem sie z tym "zielskiem".

Wiem ze mój pier lubi jeść pewna odmioane perzu...

Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Jak rozmnożyć goździki ? Kiedy ? Jak przechować podczas zimy ?
Śnieg w sadzie ;-)
MOZE KOMUS SIE PRZYDA
krety i nornice