kto pomoze ?

1. Data: 2002-05-01 07:20:50

Temat: kto pomoze ?
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja babcia ma napady kaszlu od ponad pol roku.
skarzy sie na drapanie w gardle i zwykle kaszel rozpoczyna sie tzw. chrzakaniem
potem robi sie duszacy
czy ktos slyszal o mozliwosci alergizowania przez klej do protez ???
z gory dziekuje

2. Data: 2002-05-01 07:47:43

Temat: Re: kto pomoze ?
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
rozpoczyna sie tzw. chrzakaniem
> potem robi sie duszacy
> czy ktos slyszal o mozliwosci alergizowania

No coz, ni nie jest wykluczone, należałoby wykonać
testy alergiczne (może przed tym dowieddzieć się
co to za klej i jaki ma skład aby skonkretyzowac
badania ale warto je wykonac kompleksowo, może to
inny czynnik). Rozumiem że jak babcia jest bez
protezy to objawów nie ma ?
Można tez zrobic test podczas dnia i zdjac proteze
na kilka godzin (niech babia sobie polezy na
kanpce i utnie sobie drzemkę :). W sprzedaży bez
recepty jest też dostępny Zyrtec (antyalergiczny,
7 tabletek, inne to reklamowanr\e ostatnio w tv
Aleric, Alertec ), mozna sprawdzić jakie będzie
zachowanie babci następnego dnia gdy wieczorem
zażyje jedna tabletkę

Sark

3. Data: 2002-05-01 08:49:00

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chrzakaniem
| potem robi sie duszacy
| czy ktos slyszal o mozliwosci alergizowania przez klej do protez ???

Moje dziecko miało uczulenie na aparat ortodontyczny (okropny kaszel, aż do
wymiotów, uczucie suchości w gardle), ma także na klej roślinny.
Bardzo możliwe, że Babcia ma alergię na protezę a nie na klej. Polecam
zbadać metodą biorezonansową. Córka po 4 krotnym odczuleniu aparatu
ortodontycznego przestała kaszleć i nosi aparat już 1,5 roku.
Pozdrawiam Teresa

4. Data: 2002-05-03 11:27:49

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aleric, Alertec ), mozna sprawdzić jakie będzie
> zachowanie babci następnego dnia gdy wieczorem
> zażyje jedna tabletkę

Jesli ja przezyje...

5. Data: 2002-05-05 08:30:29

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl>

> Aleric, Alertec ), mozna sprawdzić jakie będzie

Czy babcia ma alergię? Po zażyciu Alertec lub Zyrtec przed snem nie powinna
mieć kłopotu z bezsennością :)

Pozdrawiam majowo
Masoneczka

6. Data: 2002-05-05 12:39:16

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka"
<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Po zażyciu Alertec lub Zyrtec przed snem nie
powinna
> mieć kłopotu z bezsennością :)

Przesada

Sark

7. Data: 2002-05-06 19:49:54

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark"

> Przesada

Wiesz lepiej a pytasz :(
Moja mama lepiej spała po tym leku :|
Kwitowanie jednym zdaniem to już negatywna ocena brrrrrrrrr

Masoneczka

8. Data: 2002-05-07 08:53:07

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka"
> [...]
>
> Wiesz lepiej a pytasz :(
> Moja mama lepiej spała po tym leku :|
> Kwitowanie jednym zdaniem to już negatywna ocena

Masoneczko czytaj następnym razem posty dokładniej
to zauważysz kto pyta (a pyta
f...@p...onet.pl ) a kto odpowiada.
Specjalnie dla ciebie cytuję i pytanie i moja
odpowiedź.
===========

9. Data: 2002-05-07 20:06:21

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark"

> Masoneczko czytaj następnym razem posty dokładniej
> to zauważysz kto pyta (a pyta
> f...@p...onet.pl ) a kto odpowiada.
> Specjalnie dla ciebie cytuję i pytanie i moja
> odpowiedź.

[cut]

Wiesz zdziwisz się, ale niektóre posty nie dochodzą do mojego komputera
przez serwer tpi, więc nie znalazłam i nie widziałam tego listu i Twojej
odpowiedzi. Zawiodła technika ba do tej pory mam na pasku wiadomości nie
pobrane i tak tkwią nie do ruszenia :(((
Dziekuję za fatygę przy kopiowaniu listów ;) teraz wszystko wyjaśnione.

Pozdrawiam Masoneczka

10. Data: 2002-05-08 20:27:47

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka"

> [...]
> odpowiedzi. Zawiodła technika ba do tej pory mam
na pasku wiadomości nie
> pobrane i tak tkwią nie do ruszenia :(((

Nie zdziwiłaś mnie, każdemu to się zdaża że
serwery gubia posty i komponuja je w dowolny sosób
(podejrzewałem ze tak może byc i w tym przypadku
:). Rozwiązaniem problemu sa podobno programy typu
Hamster.

Sark

Rwa kulszowa
Spanie z otwartymi oczami i ustami - co oznacza ?
moze to pomoze
Tajemnice czasu dojrzewania (broszura)
świetlówka ultrafioletowa - szkodliwoś