kto wie??

31. Data: 2003-12-29 12:36:59

Temat: Re: kto wie??
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:bsp1cv$bki$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ROTFL. Dużymi literami: niepokalane poczęcie NIE dotyczy Jezusa.
> Niezależnie od tego, jakie zdanie ma na ten temat p. Zaroff, publikujący
> w serwisie ateistycznym (gratuluję doboru źródła).

Nic dodać nic ująć. A przy okazji, Grzesiu, przemyśl sobie, jaką wartość
mają Twoje inne przekonania nt. KK i religii w ogóle, jeśli swoją wiedzę
opierasz na tego typu rewelacjach.
ER

32. Data: 2003-12-29 13:56:11

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Dec 2003 13:36:59 +0100 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> Nic dodać nic ująć. A przy okazji, Grzesiu, przemyśl sobie, jaką wartość
> mają Twoje inne przekonania nt. KK i religii w ogóle, jeśli swoją wiedzę
> opierasz na tego typu rewelacjach.

Wy się chyba super strasznie nudzicie dyskutując tak o (nie)pokalanym
(na)poczęciu i innych arcyważnych sprawach.
Akurat na dniach ksiądz po kolędzie po pieniądze będzie chodził - weź go
ugość i pogadajcie sobie o poczęciach, pokalanych kolanach innych takich.
Ja mam co innego do roboty.
A moje przekonania to tylko i wyłącznie moja sprawa, więc wara innym od
tego, dobrze?

33. Data: 2003-12-29 14:09:11

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Wy się chyba super strasznie nudzicie dyskutując tak o (nie)pokalanym
> (na)poczęciu i innych arcyważnych sprawach.

Podajesz linka do artykułu, którego już pierwsze słowa są bzdurą - i dziwisz
sie, gdy ktos Ci to wytknie?

Pozdrawiam - Ula

34. Data: 2003-12-29 14:36:52

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
edu.pl...

> Wy się chyba super strasznie nudzicie dyskutując tak o (nie)pokalanym
> (na)poczęciu i innych arcyważnych sprawach.

Gwoli przypomnienia - zabrałeś głos w tej dyskusji kilka razy. I to właśnie
Ty jako pierwszy wywołałeś temat niepokalanego poczęcia.

> Akurat na dniach ksiądz po kolędzie po pieniądze będzie chodził - weź go
> ugość i pogadajcie sobie o poczęciach, pokalanych kolanach innych takich.
> Ja mam co innego do roboty.

To już wiemy - wyszukiwanie co bzdurniejszych linków.

> A moje przekonania to tylko i wyłącznie moja sprawa, więc wara innym od
> tego, dobrze?

Rozumiem, że będziesz brnął w to dalej i nie przyznasz się do błędu.
Pogratulować.
ER

35. Data: 2003-12-29 17:04:48

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Dec 2003 15:36:52 +0100 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> Rozumiem, że będziesz brnął w to dalej i nie przyznasz się do błędu.
> Pogratulować.

Przyganiał kocioł... użyj googla do wyszukania bzdur, które sama
wypisujesz, a [prawie] nigdy nie odszczekujesz, eh.

36. Data: 2003-12-29 17:06:55

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Dec 2003 15:09:11 +0100 I had a dream that UlaD
<u...@a...net> wrote:
> Podajesz linka do artykułu, którego już pierwsze słowa są bzdurą - i dziwisz
> sie, gdy ktos Ci to wytknie?

Ehm, wskaż mi tę "bzdurę" w pierwszych słowach, bo ja widocznie za głupi
jestem na takie uczone rozmowy.

Tylko wskaż DOKŁADNIE, wraz z podaniem WIELU źródeł przeczących
przedstawianych tam tezom.

37. Data: 2003-12-29 17:16:12

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Ehm, wskaż mi tę "bzdurę" w pierwszych słowach, bo ja widocznie za głupi
> jestem na takie uczone rozmowy.
>
> Tylko wskaż DOKŁADNIE, wraz z podaniem WIELU źródeł przeczących
> przedstawianych tam tezom.

Prosze:
"U podłoża chrześcijańskiego konceptu niepokalanego poczęcia Jezusa z
Nazaret leży najzwyczajniejsza pomyłka w tłumaczeniu Biblii. "

Ze tak powiem - tu nie ma czego bronić, bo błedne są dane wyjściowe - dogmat
niepokalanego poczecia dotyczy narodzin Marii (co zresztą już ktoś napisał
powyżej), a nie Jezusa.

Pozdrawia - Ula

38. Data: 2003-12-29 17:45:19

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Dec 2003 15:36:52 +0100, na pl.soc.rodzina, Ewa Ressel napisał(a):

> Gwoli przypomnienia - zabrałeś głos w tej dyskusji kilka razy. I to właśnie
> Ty jako pierwszy wywołałeś temat niepokalanego poczęcia.

Pewnie po prostu zapomniał...
Wybacz mu Ewa :-)

puchaty

39. Data: 2003-12-29 20:36:51

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Przyganiał kocioł... użyj googla do wyszukania bzdur, które sama
> wypisujesz, a [prawie] nigdy nie odszczekujesz, eh.

Ależ przecież Ty uważasz się za lepszego ode mnie (może nie?), więc cóż by
Ci szkodziło do tego błędu się przyznać?
Bo widzisz, tu nie chodzi o przekonania/poglądy, tylko o najzwyklejszą
wiedzę, której brakiem właśnie się popisałeś. (Chyba że pod określenie
"pogląd" podpada zdanie "Ziemia jest płaska, tak uważam, i dlatego to jest
słuszne")
ER

40. Data: 2003-12-29 21:29:55

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Dec 2003 21:36:51 +0100 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> [...]
> wiedzę, której brakiem właśnie się popisałeś. (Chyba że pod określenie
> "pogląd" podpada zdanie "Ziemia jest płaska, tak uważam, i dlatego to jest

Nie chce mi się z tobą gadać... :)

Zyczenia Świateczne
smutne swieta
Dlaczego go nie kocham?
17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Co robic?
(info) DOM SPOKOJNEJ STAROŚCI