ktora herbata ma najmniej kwasu szczawiowego?

1. Data: 2005-10-25 16:54:34

Temat: ktora herbata ma najmniej kwasu szczawiowego?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy kamicy szczwianowej nie wolno pic herbaty, bo ma szczawiany, co moze
spowodowac nawrot kamieni. o ile w lato mozna pic wode i soki, w zime ma sie
ochote na cos cieplego i niekoniecznie wciaz ziola. nie wiecie, czy ktoras
herbata nie ma, albo ma mniej tego kwasu? bo przeciez jest czarna, zielona,
czerwona, biala, zolta, owocowa...

2. Data: 2005-10-25 17:11:30

Temat: mleko , kakao
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...o ile w lato mozna pic wode i soki, w zime ma sie
> ochote na cos cieplego i niekoniecznie wciaz ziola. ...
(w nowej ortografii)
Mleko, może być z miodem, kakao..

3. Data: 2005-10-25 17:33:31

Temat: Re: mleko , kakao
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:04bd.00000824.435e6742@newsgate.onet.pl...

> Mleko, może być z miodem, kakao..

kakao zawiera tak samo duzo szczawianow, co herbata!!!! jest absolutnie
zabronione. mleka nie da rady podgrzac w pracy:(

4. Data: 2005-10-25 17:38:07

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kakao zawiera tak samo duzo szczawianow, co herbata!!!!
Nie wiedziałam, to może "aromatyzować" to mleko odrobiną kawy ?
Też ma dużo szczawianuw ? Bo wogule kawa jest zła na nerki.

>.... mleka nie da rady podgrzac w pracy:(
MOżna mieć pszegotowane, tylko dolewać wżątku. np. w połowie,
osobiście wolę mleko z wodą, niż mleko drugi raz gotowane.

5. Data: 2005-10-25 21:12:36

Temat: Re: ktora herbata ma najmniej kwasu szczawiowego?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 25 Oct 2005 18:54:34 +0200, *siliana*
<news:435e5cf0$0$5430$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> [...]
> herbata nie ma, albo ma mniej tego kwasu? bo przeciez jest czarna, zielona,

Szczawiany to ma szczaw i rabarbar, być może jeszcze mleko.

--
Kaja

6. Data: 2005-10-25 21:52:10

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> MOżna mieć pszegotowane, tylko dolewać wżątku. np. w połowie,
> osobiście wolę mleko z wodą, niż mleko drugi raz gotowane.

Najdrowsza jest woda. I to polecam pic w duzych ilosciach. Kakao to
rzeczywscie bardzo glupi pomysl. A co do mleka to najlepsze dla nas jest
mleko w proszku dla niemowlat :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

7. Data: 2005-10-25 23:26:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 25 Oct 2005 23:52:10 +0200, *Norbert*
<news:djm9e7$b4t$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Najdrowsza jest woda.

Jeśli już to woda z herbatą ;-)

> I to polecam pic w duzych ilosciach. Kakao to
> rzeczywscie bardzo glupi pomysl.

> A co do mleka to najlepsze dla nas jest
> mleko w proszku dla niemowlat :)

Pycha!! Tylko szkoda, ze takie drogie, bo na 1 raz trzeba zużyć z pół
opakowania :-(

--
Kaja

8. Data: 2005-10-26 05:15:29

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pycha!! Tylko szkoda, ze takie drogie, bo na 1 raz trzeba zużyć z pół
> opakowania :-(

Ja oceniam ze z Bebiko 3 (350g) mozna zrobic okolo 3 litry mleka. Cena kolo
10 zl. Za 3 mleka w kartoniku , ktore kosztuja 2 z kawalkiem bedzie prawie 7
zl. Nie jest wiec az tak tragicznie :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

9. Data: 2005-10-26 15:52:37

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:djm9e7$b4t$1@inews.gazeta.pl...

> Najdrowsza jest woda. I to polecam pic w duzych ilosciach. Kakao to
> rzeczywscie bardzo glupi pomysl. A co do mleka to najlepsze dla nas jest
> mleko w proszku dla niemowlat :)

woda jest super rozwiazaniem na...lato. w zimne dni jest mi po wypiciu wody
po prostu zimno:(

10. Data: 2005-10-26 15:58:49

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Szczawiany to ma szczaw i rabarbar, być może jeszcze mleko.

herbata zwieksza wydalanie wapnia z moczem. Im wiecej wydalanego wapnia tym
większe ryzyko krystalizacji kryształów i powstania kamieni. tak mowi
lekarz.

regularne pocenie się i uczucie gorąca
ból kolan
co o tym myślicie?
Przeczulica po porazeniach - jak sobie radzic?
Dretwienie dloni