który młynek żarnowy

11. Data: 2010-10-19 16:20:43

Temat: Re: kt?ry m?ynek ?arnowy
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 07:56, Jan Kowalski pisze:

> Jak wida? nie moc jest wa?na a prze?o?enie. Podobnie mo?e by? w tych
> m?ynkach. I pewnie dlatego to pytanie.

Ale ja to rozumiem, nie rozumie tego ten co porównuje wielką moc Formuły
1 do wielkiej mocy ciągnika.
Chyba wielką moc silnika F1, do wielkiej mocy pociągowej traktora,
chociaż nowe konstrukcje na pewno nie mają aż takiej lichej mocy :) ale
też i nie moc Formuły :)

Tyle że osoba tak porównująca nie zrozumie tego że ciągnik o mocy 40KM
pociągnie więcej niż formuła z 750KM mocy :)

Pozdrawiam !!

12. Data: 2010-10-19 16:37:46

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości news:i9kggo$uu9$1@news.onet.pl...

> [...]
> Tyle że osoba tak porównująca nie zrozumie tego że ciągnik o mocy 40KM
> pociągnie więcej niż formuła z 750KM mocy :)

Nie porównywałem jednego do drugiego, a jedynie pokazałem że jedne i drugie
mogą mieć duże moce, a to o NICZYM nie świadczy. Napisałem to w odpowiedzi
na słowa:

> Wydajność zależy przede wszystkim od mocy. /Panslavista/

Jak widać nie zależy, co wiesz Ty i ja. Są jeszcze przełożenia i momenty,
jak i rózne konstrukcje, i na to starałem sie nakierować Panslego.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

13. Data: 2010-10-19 16:47:11

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie bo wszystkie te machiny mają z reguły 100w
a rozbieżność cenowa...

14. Data: 2010-10-19 16:56:59

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
>
> Jak widać nie zależy, co wiesz Ty i ja. Są jeszcze przełożenia i momenty,
> jak i rózne konstrukcje, i na to starałem sie nakierować Panslego.

Ty kieruj sam siebie. Nie muszę pisać wszystkiego od A, B, C po to by
wykazać że mam wiedzę. Bye!

15. Data: 2010-10-19 16:59:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> no wlasnie bo wszystkie te machiny mają z reguły 100w
> a rozbieżność cenowa...

W firmach handlujących sprzętem możesz kupić sprzęt na raty rzędu 30 - 50zł.
A pracujesz od momentu dostawy...

16. Data: 2010-10-29 22:10:37

Temat: Re: który młynek żarnowy
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości news:i9i8j6$gkn$1@news.onet.pl...

> ROTFL - C330 - 28KM, C360 - 40KM - cóż to za wielka moc ??

Ty się tu Czarek nie kulaj ze śmiechu, zobacz co można takim C360 z
silnikiem o mocy 40KM zrobić:
http://allegro.pl/dlawik-rdzen-ferryt-szyja-biust-ur
sus-disco-i1296602030.html

--