Re: który wzór do którego szalika

Data: 2005-11-16 08:58:44
Temat: Re: który wzór do którego szalika
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl>

> Witam serdecznie. Już wcześniej pojawiła się ta stronka z szaliczkami

http://photo.163.com/openalbum.php?username=lyingabc
&_dir=%2F19543894&page=1

> a ja nie daję sobie rady z dopasowaniem do niektórych wzorków

Tutaj udało mi się dopasować:
http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79870665&_dir=%2F19543894
http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79870820&_dir=%2F19543894

http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79876943&_dir=%2F19543894 -
do tego nie ma schematu
http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79877330&_dir=%2F19543894 -
do tego też
http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79904358&_dir=%2F19543894 -
i do tego też niestety nie widzę.
W tym folderze jest całe mnóstwo szliczków, ale niestety większość jako
inspiacja-bez opisów i schematów.