Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)

Data: 2007-05-10 23:54:04
Temat: Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Poczytaj ty wreszcie "Trylogię miedzyplanetarną" Lewisa
> -tu najlepszy byłby tom 2: "Perelandra" ;)))
> Może to ci ów probo pożyczy czy wykopie spod ziemi?
> C.S.Lewis jest koszerny... ;)
> nie to co AntekDM ;P

Jak sie "przekopię" przez Antka, to zaraz... Bo się właśnie przekopuję :-)
Ale kiedy (czy?) dostanę od probo, to te wszystkie wstępy obowiązkowo
przeczytam. Teraz głownie rejestruję, coby sobie mętliku nie narobić ;-).

> A niech se nasz klon samego siebie pisze co chce ;P

A pewnie, bo to prawie racja - może takim klonem "niezależnym". Ale
chyba mnie lubi trochę, więc i Ty masz szansę; nie rób sobie złudzeń, że

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz