...którzy jesteście w Niebie ;)

51. Data: 2007-05-10 11:20:46

Temat: Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)
Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w wiadomości
news:f1uv1v$sfv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chyba tylko diody ostrzowe wtedy istnialy :)
> Reszta to lampy i prostowniki selenowe ...

Zgadza się! Ale były :)

dK

52. Data: 2007-05-10 11:31:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dK napisał(a):
> Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w wiadomości

> A fee... atak ad persona, a już opartego na róznicach płciowych,
> nie przystoi prawdziwemu mężczyźnie ;)

Noo, nie odebrałam tego w ten sposób. Raczej "czepił się" mego
niewyspania, a z tym to akurat był strzał w dziesiątkę ;)
Poza tym, i owszem, użył argumentu płci, ale w sposób nie do
odparcia dla prawdziwej kobiety... Prawdziwemu mężczyźnie prawdziwa
kobieta odda wszystko, w tym pierwszeństwo. Hmmm, mam nadzieję, że
wiedział, do kogo to pisze po prostu, więc i zostało właściwie odebrane
;)))

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

53. Data: 2007-05-10 12:10:22

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser dK (c...@w...pl) wrote:

> Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w
> wiadomości news:f1thko$as5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> A fee... atak ad persona, a już opartego na róznicach płciowych,
> nie przystoi prawdziwemu mężczyźnie ;)

Fakty sa takie, ze ostatnia noblistka z fizyki byla w roku ... 1965.
Wczesniej byla Maryśka i jej corka :)
Malo wiec kobiet zajmujacych sie fizyka i kosmologia. To fakty, a nie
seksizm :>

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.

54. Data: 2007-05-10 12:12:31

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser dK (c...@w...pl) wrote:

> Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w
> wiadomości news:f1uv1v$sfv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zgadza się! Ale były :)

A potem spadl spodek w Roswell i wygrzebano zen tranzystory ... germanowe
:))))) ;)

55. Data: 2007-05-10 12:23:04

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (i...@w...pl) wrote:

> ... Prawdziwemu mężczyźnie prawdziwa kobieta odda wszystko, w tym
> pierwszeństwo.

Spieklem raczka ;) Wydrukuje i nad kompem powiesze :)
To tyle z off topa ...

56. Data: 2007-05-10 12:26:46

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> Fakty sa takie, ze ostatnia noblistka z fizyki byla w roku ... 1965.
> Wczesniej byla Maryśka i jej corka :)
> Malo wiec kobiet zajmujacych sie fizyka i kosmologia. To fakty, a nie
> seksizm :>

Bo oddajemy pierwszeństwo - TYLKO dlatego. Wolimy stwarzać warunki (ktoś
musi) mężczyznom, bo co by to było tą z nauką? A i tak fizyczna (nomen
omen) strona życia jest zawsze w końcu nasza - decydujemy o owocach
:-)))))))))

57. Data: 2007-05-10 12:53:08

Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem spadl spodek w Roswell i wygrzebano zen tranzystory ... germanowe
> :))))) ;)

Brak weryfikowalnych dowodów na proponowane przez
Ciebie pochodzenie tranzystorów germanowych :>>

dK

58. Data: 2007-05-10 14:03:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

-tekst fajny.

Ja nigdy o szukaniu innych cywilizacji przez rózne orgranizacje,
nie myslalem inaczej jak o dobrej zabawie,
czy tez powiedzmy, nauce z dreszczykiem emocji.
No moze jeszcze testowaniu jakis technologii (potrzebnych glownie
w zastosowaniach militarnych, hehe).

Dlatego ciagle pisze - racjonalistyczna czystka wsród takich
badaczy-zapaleńcow
wydaje mi sie smieszna.
A takim wlasnie torem - torem "czystki rozumu" idzie autor artykułu.

Pozdr,
Duch

59. Data: 2007-05-10 14:13:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

eeee, bez przesady z tym zagrozeniem ze strony SETI.
podobienstwo do sekty niby jest ale raczej teoretyczne
Duch

60. Data: 2007-05-10 20:46:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nagasaki.

> Wsadz do pierdla syna ojca, co zluzyl w SB.

dziadek i tak już się smarzy w piekle że tego ojca syna czyli wnuka
-syna swego znaczy- wychował na ubeca... ;P

[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)
teorie nieśmiałośći?
Czesc nauczycieli chce kar cielesnych