...którzy jesteście w Niebie ;)

61. Data: 2007-05-10 20:49:31

Temat: Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:f1v9ag$9nr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
>
> eeee, bez przesady z tym zagrozeniem ze strony SETI.
> podobienstwo do sekty niby jest ale raczej teoretyczne
> Duch

wiem wiem...ty niniejszym podświadomie
bronisz innej organizacji co to też
"podobienstwo do sekty niby jest ale raczej teoretyczne,
więc bez przesady z zagrozeniem z jej strony..."
;P

62. Data: 2007-05-10 21:22:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w
wiadomości

germanowe

> Brak weryfikowalnych dowodów na proponowane przez
> Ciebie pochodzenie tranzystorów germanowych :>>

...w każdej legendzie [miejskiej] jest ziarnko prawdy...
czasem jest to ziarnko piasku czasem modyfikowanej kukurydzy ;P

63. Data: 2007-05-10 21:27:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bo oddajemy pierwszeństwo - TYLKO dlatego. Wolimy stwarzać warunki (ktoś
> musi) mężczyznom, bo co by to było tą z nauką? A i tak fizyczna (nomen
> omen) strona życia jest zawsze w końcu nasza - decydujemy o owocach
> :-)))))))))

...co nie zmienia faktu że masz makXymaListko szansę być pierwszą od 65
kobietą w kosmologii...która coś zostawi po sobie [poza dziećmi]... ;P
Więc -DO DZIEŁA! ;)))

64. Data: 2007-05-10 22:55:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> Spieklem raczka ;) Wydrukuje i nad kompem powiesze :)

OK, tylko nie zapomnij napisać u dołu autora - bo to moje!
:-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

65. Data: 2007-05-10 23:02:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> ...co nie zmienia faktu że masz makXymaListko szansę być pierwszą od 65
> kobietą w kosmologii...która coś zostawi po sobie [poza dziećmi]... ;P
> Więc -DO DZIEŁA! ;)))

Tak, ten gwiezdny pył, ten kurz świetlisty, kosmiczną mgłę...
A może maleńki ślad w mentalności ludzkiej, skrycie szukającej gdzieś w
Kosmosie prawdziwej kobiety i prawdziwego mężczyzny? Tak, to mi wystarczy.
(No, zaraz Slavi napisze, że jestem Twoim klonem - ani chybi napisze...)
;-)

66. Data: 2007-05-10 23:13:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> (No, zaraz Slavi napisze, że jestem Twoim klonem - ani chybi napisze...)

Może niech to w końcu znów napisze, bo coś go długo tutaj nie ma -
ostatnio o 17:40... czyżby znowu kłopoty?
:-(

67. Data: 2007-05-10 23:22:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ten gwiezdny pył, ten kurz świetlisty, kosmiczną mgłę...
> A może maleńki ślad w mentalności ludzkiej, skrycie szukającej gdzieś w
> Kosmosie prawdziwej kobiety i prawdziwego mężczyzny? Tak, to mi wystarczy.

Poczytaj ty wreszcie "Trylogię miedzyplanetarną" Lewisa
-tu najlepszy byłby tom 2: "Perelandra" ;)))
Może to ci ów probo pożyczy czy wykopie spod ziemi?
C.S.Lewis jest koszerny... ;)
nie to co AntekDM ;P

> (No, zaraz Slavi napisze, że jestem Twoim klonem - ani chybi napisze...)
> ;-)

A niech se nasz klon samego siebie pisze co chce ;P

68. Data: 2007-05-10 23:23:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, tylko nie zapomnij napisać u dołu autora - bo to moje!
> :-)

i ze to w "moim" wątku... ;P

69. Data: 2007-05-10 23:32:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może niech to w końcu znów napisze, bo coś go długo tutaj nie ma -
> ostatnio o 17:40... czyżby znowu kłopoty?
> :-(

Moze mu koś wtedy wreszcie skutecznie doryzł... ;P

70. Data: 2007-05-10 23:54:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> -tu najlepszy byłby tom 2: "Perelandra" ;)))
> Może to ci ów probo pożyczy czy wykopie spod ziemi?

Jak sie "przekopię" przez Antka, to zaraz... Bo się właśnie przekopuję :-)
Ale kiedy (czy?) dostanę od probo, to te wszystkie wstępy obowiązkowo
przeczytam. Teraz głownie rejestruję, coby sobie mętliku nie narobić ;-).

> A niech se nasz klon samego siebie pisze co chce ;P

A pewnie, bo to prawie racja - może takim klonem "niezależnym". Ale
chyba mnie lubi trochę, więc i Ty masz szansę; nie rób sobie złudzeń, że

--
[...]

[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)
teorie nieśmiałośći?
Czesc nauczycieli chce kar cielesnych