...którzy jesteście w Niebie ;)

71. Data: 2007-05-10 23:57:01

Temat: Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moze mu koś wtedy wreszcie skutecznie doryzł... ;P

Obawiam się, że to nie to. Na ugryzienia on jest dość odporny.
Chyba raczej jego kompom... :-(

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

72. Data: 2007-05-11 10:26:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że to nie to. Na ugryzienia on jest dość odporny.
> Chyba raczej jego kompom... :-(

Eeee...kto by chciał marnować czas na takiego tetryka... ;P

73. Data: 2007-05-11 10:37:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie "przekopię" przez Antka, to zaraz... Bo się właśnie przekopuję :-)
> Ale kiedy (czy?) dostanę od probo, to te wszystkie wstępy obowiązkowo
> przeczytam. Teraz głownie rejestruję, coby sobie mętliku nie narobić ;-).

> A pewnie, bo to prawie racja - może takim klonem "niezależnym". Ale
> chyba mnie lubi trochę, więc i Ty masz szansę; nie rób sobie złudzeń, że
> nie :-)))))))))))

Już ja mu skutecznie te wielce ewentualne i hipotetyczne upodobanie we mnie
z głowy wybiję...ty iXeLa też się strzeż ;)
...niech ci Magda sprawę naswietli na priva...że ze mną żadna -nawet
najbardziej kadząca fanka [fan] jeszcze długo nie wytrzymała bez konfliktu
dotyczącego zasad podstawowych ;)
...jak to między trixterami
a zwykłymi smiertelnikami bywa... ;P
Chyba że wreszcie trafił swój na swą...
ale to tak mało prawdopodobne
jak zapłonięcie Eta Carinae
za naszego życia ;D

74. Data: 2007-10-22 15:13:30

Temat: Re: ...którzy jeste?cie w Niebie ;)
Od: "meliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message
> Ten tytuł mi pasuje! ;P

Do czego?
Chyba tylko, byś się powiesił bądź pochlastał z tej radości.

75. Data: 2008-08-12 13:31:09

Temat: ...którzy jeste?cie w Niebie ;)
Od: "TorPan _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt nie jest tak szczęśliwy, jak osoba, która do niego wróciła.

76. Data: 2008-09-26 08:24:22

Od: "TorPan _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto utrzymuje inaczej trwa w błędzie.
Jeśli został wcześniej ochrzczony w Imię Przenajświętszej Trójcy, jest
heretykiem.

77. Data: 2008-11-14 11:50:58

Od: "Orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaprawdę nic tak dobrze i skutecznie nie chroni przed AIDS jak miłość,
wierność i uczciwość małżeńska aż do śmierci.

[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)
teorie nieśmiałośći?
Czesc nauczycieli chce kar cielesnych