ktos tu pytal o zeby

1. Data: 2003-02-14 09:35:22

Temat: ktos tu pytal o zeby
Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

niedawno pojawilo sie kilka postow o wybielaniu zebow. polecam ... paste
colodent , powaznie...
ja mam podobny problem - co bym nie robila idealnej bieli nie ma... uzywalam
roznych denivitow, pearl drops itd... ale najlepsze efekty daje colodent
super biel... szok .. w zyciu bym sie nie spodziewala szczegolnie po cenie
sadzac... moze komus tez pomoze...
pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2003-02-14 09:50:25

Temat: Re: ktos tu pytal o zeby
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chmurka" <c...@w...pl> wrote
> [...]
uzywalam
> roznych denivitow, pearl drops itd... ale najlepsze efekty daje colodent

Wow! Ja uzywam colodentu (colodent biel) i szczerze mowiac nie zauwazylam
efektow. Ale moze ja jestem colodentoodporna? :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-14 10:08:42

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chmurka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
a.pl...
> [...]
> super biel... szok .. w zyciu bym sie nie spodziewala szczegolnie po cenie

Od czasu do czasu kupuje JESTEM i tam pojawil sie w marcowym numerze artykul
o wybielaniu zebow.
Jesli kogos interesuje, moze zajrzec.
Moge w weekend zeskanowac i w pon wrzucic na jakas stronke znajomego.

1. Data: 2003-02-14 11:54:59

Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chętnie, ale czy to porady stomatologiczne bo chodzi raczejo domowe sposoby
czy porady jak taka biel utrzymać.

Malina

1. Data: 2003-02-14 13:51:26

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malina_Słodka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> chętnie, ale czy to porady stomatologiczne bo chodzi raczejo domowe
sposoby
> czy porady jak taka biel utrzymać.
>
> Malina

O ile dobrze pamietam to bylo tam info o pastach do zebow i plyanach
wybielajacych - wiec jak najbardziej domowe sposoby.

1. Data: 2003-02-14 16:10:07

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wow! Ja uzywam colodentu (colodent biel) i szczerze mowiac nie zauwazylam
> efektow. Ale moze ja jestem colodentoodporna? :))

byc moze ;) albo moze moje zeby postanowily wybielec same z siebie :)

chmurka

1. Data: 2003-02-15 14:46:51

Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w miare mozliwoscibardzo prosze o info gdzie to bedzie mozna przeczytac.
:)
Malina

1. Data: 2003-02-16 12:25:54

Od: "K@sia" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez poprosze o info

1. Data: 2003-02-16 17:50:21

Temat: Odp: ktos tu pytal o zeby
Od: "andma" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam pastę z Aloe Vera z firmy LR (niedostępna w sklepach , wyłącznie u
konsultantów tej firmy) - aż 43% aloesu, pomaga we wczesnym stadium
paradentozy, przywraca naturalny kolor szkliwa (nie wybiela w sposób
mechaniczny), zapobiega krwawieniom, zapaleniom dziąseł. Nie podraznia zębów
nadwrażliwych. Polecam wszystkim. Nie jest tania ale wydajna - 100 ml 21,50
zł. Sprawdziłem - działa.
an

szampony/ preparaty/ metody przyspieszajce porost wlosow
Mój powrót i krioterapia rajstop
Krem pod oczy? I inna sprawa zgadkowa!
Piegi
zalotka