kuch mikrofalowa whirpool 132 nie wylacza sie?

1. Data: 2002-09-09 08:20:45

Temat: kuch mikrofalowa whirpool 132 nie wylacza sie?
Od: "Krzysztof Flak" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy to usterka czy ten typ tak ma
nie chce wyjsc na idiote w serwisie wiec najpierw pytam na grupie
prog. mikrofale po zakonczeniu czasu daje sygnal dzwiekowy (na wyswietlaczu
END) i dziala dalej tzn. swiatelko sie swieci, talerz sie kreci, i mikrofale
chyba dalej nataraniaja (chyba bo nie wiem jak to sprawdzic, ale specyficzny
przydzwiek jak przy gotowaniu trwa nadal) - jest walnieta?
BTW stara mikrofala siostry po nastawionym czasie sie wylacza, wiec ta chyba
tez powinna, czyz nie?

Krzysiek

1. Data: 2002-09-09 09:38:56

Temat: Re: kuch mikrofalowa whirpool 132 nie wylacza sie?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> whirpool'e tak moja... znajomym tez po sygnale dzwiekowym jakby
pracowala -
> ale ona chyba tylko podrzymuje temp. do momentu otwarcia drzwiczek...
Nawet więcej - to jest tzw. "dochodzenie". W instrukcji obsługi, w cześci
co-jak długo gotować-na jakiej mocy jest rubryka Czas dochodzenia - i każda
z potraw ma zalecany czas przez jaki powinna jeszcze siedzieć w kuchence po
skończeniu gotowania, żeby ostatecznie wydobrzeć :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-09 11:29:13

Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
whirpool'e tak moja... znajomym tez po sygnale dzwiekowym jakby pracowala -
ale ona chyba tylko podrzymuje temp. do momentu otwarcia drzwiczek...
pozdrawiam
Venna

1. Data: 2002-09-09 13:17:48

Od: "Krzysztof Flak" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora