kuchenka MK-1510 (Mastercook) - instrukcja

1. Data: 2004-01-15 10:43:00

Temat: kuchenka MK-1510 (Mastercook) - instrukcja
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalismy w prezencie nieco uzywana ale bardzo sprawna kuchenke jak wyzej.
Mam pytanie, czy ktos moze mi powiedziec jakim temperaturom odpowiadaja
cyferki przy pokretle do piekarnika?

Joanna Gacka
www.gacki.of.pl
Nie możesz mieć wszystkiego. Gdzie byś to położył?
Ann Landers

1. Data: 2004-01-15 10:50:01

Temat: Re: kuchenka MK-1510 (Mastercook) - instrukcja
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wystukała:

> Dostalismy w prezencie nieco uzywana ale bardzo sprawna kuchenke jak wyzej.
> Mam pytanie, czy ktos moze mi powiedziec jakim temperaturom odpowiadaja
> cyferki przy pokretle do piekarnika?

Nie wiem, czy to ten sam model Mastercooka, bo oznaczenia cyferkowego
nigdzie nie widać, ale dawno temu spisałam z instrukcji (w tej chwili
Dobrze Schowanej [TM]) następujące wartości:

1: 150
2: 165
3: 180
4: 200
5: 220
6: 240
7: 260
8: 280

Powinno pasować, chyba we wszystkich kuchenkach mają taką samą skalę...

I proszę mnie nie pytać, dlaczego po prostu nie wypisali temperatur przy
pokrętle, bo nie wiem.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-01-15 11:07:02

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Powinno pasować, chyba we wszystkich kuchenkach mają taką samą skalę...
>
> I proszę mnie nie pytać, dlaczego po prostu nie wypisali temperatur przy

Dzięki Ci najserdeczniejsze, zaraz też sobie spiszę :)))

JG

1. Data: 2004-02-13 22:54:56

Od: "szemil" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podszedł bym do tych temperatur z lekką rezerwą.
Mogę sie mylić, ale piekarniki elektr. Mastercook to temp max 220, a gazowe
250.
Nie piszą na pokretle bo się nie mieści
Pzdr

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-02-14 09:55:50

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szemil" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Podszedł bym do tych temperatur z lekką rezerwą.
> Mogę sie mylić, ale piekarniki elektr. Mastercook to temp max 220, a
> [...]

na ichniej reklamie zintegrowanej z kuchenka (takiej naklejce, co jej
poprzedni uzytkownik nie zdarl bylo info o temp. 280 stopni)

a powyzszego wykresu temparatur uzywam z sukcesami, za co serdecznie
dziękuję

JG

1. Data: 2004-02-17 11:12:49

Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szemil" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mogę sie mylić, ale piekarniki elektr. Mastercook to temp max 220, a
> gazowe 250.
> Nie piszą na pokretle bo się nie mieści

No nie wiem jak u Ciebie ale u mnie Mastercook elektryczny na opisane
stopniowane temperatury na przednim panelu.

Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
ICQ:54914949 | GG:17979

Meble kuchenne IKEA
Jak najlepiej wykończyć terakotę z glazurą?
Lodówki LG - czy warto?
Farba z jeżykiem - gdzie w 3mieście?
Amica frontem do klienta (tylnym)