kuchenka (Mastercook) wylacza sie powyzej 200C :(

1. Data: 2003-09-03 21:35:17

Temat: kuchenka (Mastercook) wylacza sie powyzej 200C :(
Od: "WojtekS" <w...@R...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem :) Moja kuchenka (Mastercook, taka z elektronicznym
wyswietlaczem, kupiona ok. 3 lata temu) ma ciekawa ceche: jezeli temperatura
w piekarniku przekracza ok. 200 stopni kuchenka sie wylacza i wlacza sie
ponownie przy temp. ok. 68 stopni.... :(((

Podejrzewam, ze to jest wina jakiegos termostatu - raz byla naprawiana
(jeszcze na gwarancji) i fachowiec przyszedl, odkrecil przod, cos podlubal
przy drucikach (relacja mojej zony :)) i po jakims czasie problem powrocil.

Czy ktos mial podobny problem?

Pozdrowienia,
Wojtek

1. Data: 2003-09-04 11:18:37

Temat: Re: kuchenka (Mastercook) wylacza sie powyzej 200C :(
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

w mastercookach normalne
u mnie ten objaw wystepuje przy 220 stopniach (przy nastawie na 215 jest
ok - przekrece dalej i kicha)

a programatro ci sie jeszcze nie wiesza?:)
jesli nie to juz wkrotce

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-09-04 12:21:36

Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo, tyle że niezależnie od temperatury. Po jakimś czasie po prostu
się wyłącza (czasem to jest 30 minut, czasem 60). Czytałem, że to jest
zabezpieczenie przed przegrzaniem - ale jak tu coś upiec?

Marcin

1. Data: 2003-09-05 13:16:34

Od: "WojtekS" <w...@R...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> się wyłącza (czasem to jest 30 minut, czasem 60). Czytałem, że to jest
> zabezpieczenie przed przegrzaniem - ale jak tu coś upiec?

A czy udalo sie komus sobie z tym poradzic (wymiana bezpiecznika termicznego
czy po prostu wywalenie go itp.)?

Dzieki,
Wojtek

Wanna --> brodzik - kilka pytań
Książeczka mieszkaniowa - wycena
Pufas - środek pleśniobójczy
wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!
Parkiety egzotyczne Krakow