kuchenka gazowa juz nie nowa

1. Data: 2009-05-18 20:35:50

Temat: kuchenka gazowa juz nie nowa
Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

10 lat - wrozamet - zaczyna sie sypac, palniki w proch,
pokrywa rdzewieje, a zapalacze odmawiaja posluszenstwa.
czy wszystko ma trwalosc 10 lat ? I co w miejsce tej?

Z.

2. Data: 2009-05-18 22:13:12

Temat: Re: kuchenka gazowa juz nie nowa
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokrywa rdzewieje, a zapalacze odmawiaja posluszenstwa.
> czy wszystko ma trwalosc 10 lat ? I co w miejsce tej?

Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat.

3. Data: 2009-05-19 10:13:21

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat.
telewizory też nie wytrzymują 10 lat
u mnie sony około 7 lat a panasonic 4lata ale jeszcze da się naprawić

jeffrey

4. Data: 2009-05-19 18:52:16

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odtwarzacze dvd góra 3 lata, potem laser do wymiany i to przy niezbyt
częstym używaniu sprzętu.
A gramofon Daniel z 1980 roku nadal działa ;-)
Jacek

5. Data: 2009-05-19 19:22:03

Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeffrey wrote:
> [...]

:) właściwie podłączony i użytkowany bojler wytrzymywał i wytrzymuje 30
lat :)

pozdrawiam Piotr

6. Data: 2009-05-19 21:14:00

Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-05-2009 o 00:13:12 kogutek <k...@o...pl> napisał(a):

> Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat.

no własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

Z.

7. Data: 2009-05-19 21:42:01

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) właściwie podłączony i użytkowany bojler wytrzymywał i wytrzymuje 30
> lat :)
>

> pozdrawiam Piotr

Napisz jeszcze że pod warunkiem że stoi w pudle w przedpokoju. Co uznajesz za
właściwe użytkowania? Bojler jest do tego żeby wodę grzał. Widzisz jakieś inne
niezgodne z instrukcją zastosowanie bańki z grzałką powieszonej na ścianie?
Podłączenie to kabel z wtyczką i wężyki. Dodają je do bojlera. Wymiana anod
przedłuża żywotność o dwa lata i kosztuje więcej niż najtańszy bojler w markecie
wytrzymujący 5 lat.

8. Data: 2009-05-20 06:21:04

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> [...]
> wężyki. Dodają je do bojlera. Wymiana anod przedłuża żywotność o dwa
> lata i kosztuje więcej niż najtańszy bojler w markecie wytrzymujący 5

ja pod nazwą żywotność boilera widzę wytrzymałość do chwili perforacji, a
nie żywotność grzałki, bo tą się po prostu wymienia i przy okazji można
odmulić sam boiler - chociaż syfu jest wtedy co niemiara.

jeffrey

9. Data: 2009-05-20 10:52:04

Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" napisał

> no własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

W czasch nadprodukcji NIE MA lepszych kuchenek , boilerów , żelazek
,czajników. Samochodów też.
Może być tylko lepsza (dłuższa) gwarancja lub dodatkowe (płatne)
ubezpieczenie sprzętu , raczej do lat pięciu, oferowane przez niektóre sieci
handlowe.
I tylko tu masz wybór.
Ktoś na grupie ma w sygnaturce opis powiązujacy brak jakości z szybka i
tanią (dla producenta) produkcją masową.

pozdrawiam

Dziobak

10. Data: 2009-05-20 11:19:48

Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Odtwarzacze dvd góra 3 lata, potem laser do wymiany i to przy niezbyt
> częstym używaniu sprzętu.

w kraju w ktorym 95% materialow w odtwarzaczu to i tak divixy
sensownym rozwiazaniem jest zakup odtwarzacza z portem usb i
uniezaleznieniem sie od lasera.

Płyta indukcyjna i szybkowar
Sprzedaz dzialki jakie portale?
zimno w ocieplonym budynku