kuchenka - standard, gazowa czy gazowo-elektryczna

1. Data: 2004-05-06 06:10:06

Temat: kuchenka - standard, gazowa czy gazowo-elektryczna
Od: "Łukasz " <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupilem nowe mieszkanie - wykonawca dostarcza standardowa kuchenke,
prawdopodobnie jakas najprostsza gazowa.
Ja sie zastanawiam czy z niej nie zrezygnowac i kupic jakas lepsza,
gazowa lub gazowo-elektryczna.
Czy jest sens kupowac lepsza, czy wziac standardowa?
Jezeli kupowac lepsza to gazowa, czy gazowo-elektryczna?
Czym sie kierowac przy wyborze takiej kuchenki?

Pozdrawiam,
Łukasz

1. Data: 2004-05-06 06:49:43

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilem nowe mieszkanie - wykonawca dostarcza standardowa kuchenke,
> prawdopodobnie jakas najprostsza gazowa.

To zalezy co bedzie tym standardem.
Jesli nawet najprostsza Amica, to bierz, a jak cos innego typu noname to
mozesz to rozwazyc. Poza tym dla mnie byloby istotniejsze czy mi odcien
bieli kuchenki bedzie do odcienia lodowki pasowal :)

m.

1. Data: 2004-05-06 10:17:38

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:

> [...]
> Jezeli kupowac lepsza to gazowa, czy gazowo-elektryczna?
> Czym sie kierowac przy wyborze takiej kuchenki?

1) Co masz zamiar piec w niej - do ciast lepszy będzie piekarnik
elektryczny, jeśli chcesz mieć grill - musisz mieć taką opcję (są
kuchnie gazowe z dodatkową grzałką elektryczną)
2) Jakie masz rozliczenie za gaz; jeśli ryczałt i nie zależy ci na
wyszukanym piekarniku - kup gazową.
Piotr

1. Data: 2004-05-06 10:29:38

Od: "Tomek" <tomek_pup@(usun_to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zdazyl sie kiedys taki przypadek ze sprzedawalem w sklepie taki sprzet a
kolo dostal mieszkanie i przyszedl z taka sama sprawa. Oferowali mu wtedy
najtanszy model mastercooka i spoko ale cena ktora oni za to proponowali
byla prawie 2 razy wyzsza od tej ktora ja mialem w sklepie. Bylo to spory
kawal czasu temu ale mysle ze nic sie nie zmienilo w polityce sprzedawcow
mieszkan.
decyzja nalezy do Ciebie!!!
Tomek

tomek_pup@(usun_to)wp.pl
GG: 986254

praca lodówki
remont
Gdzie dostane szerokie rolety (wawa)
Serwis Zanussi (zmywarka) gdzie?
[spam] Plytka z opisem 500 modeli lodówek, kuchenek i zmywarek