kuchenki elektryczne

1. Data: 2004-11-28 00:22:32

Temat: kuchenki elektryczne
Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, że palniki kuchenki elektrycznej nie są cały czas włączone?
Gdy mam pokrętło ustawione np. na 2 to kuchenka przez powiedzmy 10 minut
nagrzewa tą spiralkę (palnik) potem ją wyłącza na 10 minut (potrawa gotuje
się dalej) i następnie sama znów ją włącza i tak w kółko aż my nie skręcimy
gałki na 0. jeśli tak jest to czy we wszystkich kuchenkach czy tylko danej
marki?
pozdr

1. Data: 2004-11-28 09:36:28

Temat: Re: kuchenki elektryczne
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jha" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> skręcimy
> gałki na 0. jeśli tak jest to czy we wszystkich kuchenkach czy tylko

Pewnie chodzi o to, ze posiadaja termostat (jak w zelazku) albo inne
ustrojstwo, ktore nagrzewa do okreslonej temp.?

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-11-28 09:43:47

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jha <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
> gałki na 0. jeśli tak jest to czy we wszystkich kuchenkach czy tylko danej

Wszystkie grzałki w takich kuchenkach, które regulowane są płynnie pracują
cyklicznie. Charakterystyka regulatora przypomina parabolę.
Przy ust. na max przechodzą zazwyczaj w prace ciągłą, którą może przerywać
termik bezpieczeństwa (przeważnie 475oC). Dlatego właśnie do takich grzałek
muszą być stosowane garnki z dnem o dużej bezwładności cieplnej (grubym).

Jaka wanna?
co-cwu Junkers czy Vaillant lepszy?
czajnika szukam :)
uciążliwy hałas - POMOCY