kuchnia Amica HK 3102 - proszę o opinię

1. Data: 2004-11-04 21:30:27

Temat: kuchnia Amica HK 3102 - proszę o opinię
Od: mallu <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić kuchnię do zabudowy Amica HK 3102. Czy ktoś z
grupowiczów ma podobny model? Proszę o opinie.

1. Data: 2004-11-05 04:24:27

Temat: Re: kuchnia Amica HK 3102 - proszę o opinię
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mallu" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupić kuchnię do zabudowy Amica HK 3102. Czy ktoś z grupowiczów
> ma podobny model? Proszę o opinie.

Ja bym zrezygnowal z katalitycznego dopalacza i termosondy kupujac tanszy
model.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-06 19:09:10

Od: "jjaagg" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy identyczną od 1,5 roku. Jak narazie rewelwcja. W dodatku ładnie się
prezentuje. A co do katalitycznych wkładów i termosondy to ja bym nie
rezygnował.

1. Data: 2004-11-07 14:51:42

Od: mallu <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jjaagg napisał(a):
> Mamy identyczną od 1,5 roku. Jak narazie rewelwcja. W dodatku ładnie się
> prezentuje. A co do katalitycznych wkładów i termosondy to ja bym nie
> rezygnował.

A o co chodzi z tymi wkładami katalitycznymi, jeżeli można zapytać? :-)

1. Data: 2004-11-07 17:17:04

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mallu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A o co chodzi z tymi wkładami katalitycznymi, jeżeli można zapytać? :-)

Samospalanie zanieczyszczen. Poniewaz piekarnik rozgrzewa sie wtedy do ca
500 C zuzywa w cholere pradu. Duzo taniej jest go wyczyscic.

1. Data: 2004-11-08 06:58:08

Temat: Re: kuchnia Amica HK 3102 - proszę o opini
Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mallu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Samospalanie zanieczyszczen. Poniewaz piekarnik rozgrzewa sie wtedy do ca
> 500 C zuzywa w cholere pradu. Duzo taniej jest go wyczyscic.

Mylisz katalize z pyroliza :)

Wojtek

1. Data: 2004-11-08 08:09:40

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtusj" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mylisz katalize z pyroliza :)

Owszem. Subtelne przejezyczenie. Oczywiscie pyroliza.

1. Data: 2004-11-13 18:41:39

Od: "jjaagg" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samospalanie zanieczyszczen. Poniewaz piekarnik rozgrzewa sie wtedy do ca
> 500 C zuzywa w cholere pradu. Duzo taniej jest go wyczyscic.

Dokladnie ... a zaraz potem wytopi sie z zabudowy w meblach :)
Nie wiem skad te dane ale w naszej instrukcji jest 250 C i czas trwania
samoczyszczenia 1h. W praktyce to jest tak, ze czysci sie sam w trakcie
pieczenia. Moge to stwierdzic z calą pewnoscia bo wlasnie tego piekarnika
uzywamy.

mieszkanie od developera
kominek
Jaką maszynke na prezent?