Re: kuchnia arabska

1. Data: 2001-01-11 17:37:18

Temat: Re: kuchnia arabska
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: ===wojmat=== <C...@v...pl.INVALID>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 11 stycznia 2001 10:20
Subject: Re: kuchnia arabska

>Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości news:010501c
>weganski
>
>no to http://puszKKKa.vege.pl/wprowadz.php3 poważnie mówię....
>ale to LOL to w świetle fermentów niedawnych, mam nadzieję?
To LOL to byl smiech czysty , perlisty z elementami radosnego rechotania
;-) Po prostu uswiadomilam sobie, ze calkiem niedawno dyskutujac na privie z
Patrycja Kazala wyrazilam teze, iz podawane przeze mnie przepisy nigdy sie w
Puszccce nie znajda , bo zawsze jakies miesko tam przemycam. A tu taka
niespodzianka ;-) A ' propos - jak juz wklepie jakis przepis na grupe to
naprawde nie chce mi sie tego samego powtarzac gdzie indziej- czy ja bym
mogla udzielic jakiegos generalnego copyright'u ludziom, ktorzy prowadza
Puszkkke a bywaja na grupe na zamieszczanie moich przepisow tamze ? Nie mam
absolutnie nic przeciwko temu - moze byc nawet bez wzmianki o prawach
autorskich ;-))) - przepisy przeze mnie podawane rzadko sa przepisami
autorskimi - po prostu namietnie zbieram wszelkie przepisy nie zawsze
przejmujac sie tym skad do mnie przybyly ( no wiem , ze to nie bardzo PC,
ale coz) - dlatego tez trudno mi roscic sobie prawa do nich.
Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-12 12:03:42

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> [...]
> Puszccce nie znajda , bo zawsze jakies miesko tam przemycam. A tu taka

a widzisz :)
nigdy nic nie wiadomo

> [...]
> mogla udzielic jakiegos generalnego copyright'u ludziom, ktorzy prowadza
> Puszkkke a bywaja na grupe na zamieszczanie moich przepisow tamze ?

pewnie :)
tylko gdybys zaznaczala, czy to twoje czy skads (nie musisz pisac skad.
zebysmy tylko wiedzieli, czy mozna je u nas umiescic czy nie)
dzieki

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

burito
Prosba do Patrycji K.
barszcz czerwony dlaczego nie mogę ugotować na miękko uraczków
Bigosik
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?