kuchnia bawarska!!!! poszukiwana

1. Data: 2001-03-13 12:19:19

Temat: kuchnia bawarska!!!! poszukiwana
Od: "pawel" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !!!

poszukuje wszelkich przepisow kuchni bawarskiej
oczywiscie golonka kapucha i co jeszcze bede bardzo bardzo wdzieczny za
przepisy i oceny smakow

pozdrawiam

pawel z rzeszowa

1. Data: 2001-03-13 12:36:06

Temat: Re: kuchnia bawarska!!!! poszukiwana
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
: witam !!!
:
: poszukuje wszelkich przepisow kuchni bawarskiej
: oczywiscie golonka kapucha i co jeszcze bede bardzo bardzo wdzieczny za
: przepisy i oceny smakow

Od razu napisze, ze nie naleze do kucharek ktore scisle trzymaja sie proporcji.
Tak wiec podam Ci przepis na ziemniaki po bawarsku.
To jest (proporcje wg gustu - mniej lub wiecej):
1. kilka ziemniakow,
2. boczku wedzonego (ok. 30 dkg),
3. cebula
4. przyprawy
5. sol, pieprz, majeranek, papryka, maggi

Boczek i cebule kroje w kostke, smaze na patelni. Ziemniaki surowe kroje w
plastry. Gdy juz boczek z cebulka sie podsmaza mieszam z surowymi ziemniakami
(mozna tez dodac grzybki). Wszystko to zapiekam w zaroodpornym naczyniu.
zapiekam to ok. 30-45 min. Uwazam, iz jest to bardzo proste a zarazem syte
danie, nie wspominajac, ze bardzo smaczne.

1. Data: 2001-03-13 13:26:16

Od: "pawel" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zapiekam to ok. 30-45 min. Uwazam, iz jest to bardzo proste a zarazem syte
> danie, nie wspominajac, ze bardzo smaczne.

wielkie dzieki zaraz ide wyporoba te cuda

pozdrawiam

PK

1. Data: 2001-03-13 22:40:32

Od: Marek <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając dziś listę, w wiadomosci sygnowanej "{Wilma}"
<w...@o...pl> napisanej Tue, 13 Mar 2001 13:36:06 +0100
przeczytałem:

>Wszystko to zapiekam w zaroodpornym naczyniu.
>zapiekam to ok. 30-45 min.

w piekarniku? w jakiej temperaturze? zeby nie spalic...
Marek

1. Data: 2001-03-14 06:36:34

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
: w piekarniku? w jakiej temperaturze? zeby nie spalic...
: --
: Pozdrawiam
: Marek

Mam piekarnik gazowy. Niestety termometr w piekarniku mam popsuty, wiec pieke
"na oko". Moja wyprobowana metoda jest rozgrzewania piekarnika na maksa, a po
wlozeniu dania przykrecam pokretlo do sredniego plomienia. Co jakis czas
zagladam czy danie jest juz gotowe. Obiecuje sie poprawic (kupuje nowa kuchenke)
i mam nadzieje, ze termometr w niej tak szybko nie "wysiadzie"
Pozdrawiam,
Wilma

1. Data: 2001-03-14 08:25:39

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel wrote:

> poszukuje wszelkich przepisow kuchni bawarskiej
Biala kielbasa w piwie:
4-5 bialych kielbasek wrzucasz do garnka, dolewasz pol szklanki
piwa, pol szklanki rosolu, wrzucasz dwie srednie cebule pokrojone w
krazki,
lyzeczke masla i gotujesz na malym ogniu 20 minut.
Wyjmujesz kielbaski, sos zageszczasz zasmazka z maki na masle,
doprawiasz
starta skorka razowego chleba i sola (jesli trzeba, bo rosol mogl byc
slony).

BK

1. Data: 2001-03-14 10:42:52

Od: "pawel" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Kempny" <k...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doprawiasz
> starta skorka razowego chleba i sola (jesli trzeba, bo rosol mogl byc

o to wyglada zachecajaco.........dzieki serdeczne

PK

1. Data: 2001-03-14 12:06:06

Od: Marek <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając dziś listę, w wiadomosci sygnowanej "{Wilma}"
<w...@o...pl> napisanej Tue, 13 Mar 2001 13:36:06 +0100
przeczytałem:

>Wszystko to zapiekam w zaroodpornym naczyniu.

lajkonik jestem...
przykryte czy nie?
Marek

1. Data: 2001-03-14 12:11:13

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moze nie Ty jestes lajkonikiem, ale ze mnie marna "pisarka". Oczywiscie,
naczynie musi byc przykryte, aby potrawa zapiekala sie sama z siebie, czy jak
kto woli "w sosie wlasnym".
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-03-14 12:43:29

Od: Marek <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając dziś listę, w wiadomosci sygnowanej "{Wilma}"
<w...@o...pl> napisanej Wed, 14 Mar 2001 13:11:13 +0100
przeczytałem:

>naczynie musi byc przykryte, aby potrawa zapiekala sie sama z siebie, czy jak
>kto woli "w sosie wlasnym".

dzis jest godzina 'W'. robie. :-)
Marek

BAKŁAŻAN
zeberka -jak dlugo?
Ale heca, wygralam nagrode!
kluseczki Maklowicza
RE: w sprawie ciasta bananowego Magdy Basset