kuchnia molekularna

1. Data: 2005-07-02 12:00:36

Temat: kuchnia molekularna
Od: "M. Warmuz" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Poszukuje ksiazki na temat molekularnej gastronomii,
chemii w kuchni i procesow polepszania smaku metoda chemiczna.
Znalazlem ksiazke "Kuchnia i nauka" Herve This,
ale nie wiem czy to dokladnie to, poza tym naklad jest juz wyczerpany.
Googlowanie i allegrowanie innych ciekawych wynikow nie przynioslo.
Moze ktos z Was spotkal sie z czyms podobnym i moze cos poradzic?

Pozdrawiam
Michal Warmuz
m...@w...pl

2. Data: 2005-07-02 16:54:16

Temat: Re: kuchnia molekularna
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 2 juillet 2005 ? 14:00:36, dans <da5vv6$kk4$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> [...]
> Googlowanie i allegrowanie innych ciekawych wynikow nie przynioslo.
> Moze ktos z Was spotkal sie z czyms podobnym i moze cos poradzic?

Kuchnia molekularna jest dosyc znanym pojeciem w francuskiej czesci
sieci :
http://www.google.fr/search?hl=fr&q=gastronomie+mole
culaire&meta=

Ewcia