kuchnia - prosba o rade

1. Data: 2004-08-11 08:15:34

Temat: kuchnia - prosba o rade
Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem (znowu) na etapie mebli kuchennych. Model juz wybrany
(http://tinyurl.com/5jcqa) zostalo tylko dobranie klockow.
Konfigutracja: plyta gazowa(a), zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem(b),
zmywarka (60cm)

Do tej pory wymyslilem cos takiego
http://www.corozya.sisco.pl/k.html
rys 1. szafki 90,60,60,90
Ta wersja mi pasuje ale obawiam sie ze jesli wstawie stol na 4 osoby moze
byzcmalo miejsca pomiedzy meblami.
Zostaje ok 180cm wiec jesli wstawie stol 130x80 zostanie 40cm.

rys 2. szafki 60,60,60,60
Tu juz powyzszego problemu nie powinno byc ale czy plyta gazowa nie jest
zbyt blisko sciany?
Czy ok 90cm powierzchni roboczej nie bedzie malo?

Moze ma ktos jakis pomysl.

ksdrs (prawie zalamany)

1. Data: 2004-08-11 10:30:41

Temat: Re: kuchnia - prosba o rade
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksdrs" <k...@S...onet.pl> wrote in message
> [...]

jest
> zbyt blisko sciany?
> Czy ok 90cm powierzchni roboczej nie bedzie malo?

Płyta gazowa przy ścianie = tłusta ściana. Zlew zaraz z drugiej strony
płyty = brak możliwości manewru garkami, brak miejsca na odłożenie
choćby łychy do mieszania w garnku, no ogólnie nie podoba mi się ta
twoja aranżacja.
Musisz mieć zabudowę akurat tam? Nie możesz jej częściowo przerzucic
na przeciwległą ścianę? Tam byś miał szafkę 40cm, kuchnię, szafkę
60cm, zlew i może na końcu coś jeszcze, jak wejdzie, ewentualną resztę
potrzebnych szafek naprzeciwko.

J.

1. Data: 2004-08-11 10:32:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote in message

> Tam byś miał szafkę

_tam_ znaczy się tu gdzie projektowałeś :-)

J.

1. Data: 2004-08-11 10:50:03

Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cfcsgj$2pi$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> na przeciwległą ścianę? Tam byś miał szafkę 40cm, kuchnię, szafkę
> 60cm, zlew i może na końcu coś jeszcze, jak wejdzie, ewentualną resztę

Po tej stronie musi sie zmiescic kuchnia, zlew + zmywarka. wiec nie bardzo
jest co przenosic na przeciwlegla sciane.
Po przeciwnej stronie zaplanowalem zabudowe "pod sufit" (lodowa, cargo,
wysoka szafka z piekarnikiem itp)
A moze lepiej "pociagnac" meble przez cala sciane a wneke zostawic wolna ew
zrobic tam kacik jadalny.

ksdrs (juz nie mam sily)

1. Data: 2004-08-11 11:02:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po tej stronie musi sie zmiescic kuchnia, zlew + zmywarka. wiec nie
bardzo
> jest co przenosic na przeciwlegla sciane.

Okej, ale porozstawiaj to w ramach ciągu, bo przy takiej kuchni jak na
rysunku bedzie się z niej bardzo źle korzystać. Proponuję tak jak
wyżej pisałem: od ściany szafka 40cm (szufladki), kuchnia, szafka 60cm
(akurat koło kuchni na gary będzie), dalej szafka 60cm na zlew i 60cm
na zmywarkę (zlew pótora komory, oczywiście nachodzi na tą zmywarkową
ociekaczem). Wychodzi razem 280cm. czyli tyle ile na początku, ale
kuchnia będzie bardziej ustawna. Jeślichcesz to jeszcze odchudzić,
można dać drugą szafkę 40cm zamiast 60 albo myśleć o dosunięciu kuchni
do ściany.

> A moze lepiej "pociagnac" meble przez cala sciane a wneke zostawic
wolna ew
> zrobic tam kacik jadalny.

Trochę tramwaj wyjdzie. Jeszcze pokombinujemy :-)

J.

1. Data: 2004-08-11 11:12:15

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze tak:
http://www.midibank.prv.pl/projekt/kuchnia.jpg
http://www.midibank.prv.pl/projekt/kuchnia1.jpg

zrobione wg Twoich rozmiarow
kwestia tylko taka w ktora strone otwieraja sie drzwi

1. Data: 2004-08-11 11:19:58

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej R" <T...@g...pl> wrote in message
> moze tak:
> http://www.midibank.prv.pl/projekt/kuchnia.jpg
> http://www.midibank.prv.pl/projekt/kuchnia1.jpg

O i bardzo fajny pomysł :-) Jeśli miałbym sie czepiać, to tylko
narożnego zlewu - nieekonomiczny jest w sensie zajmowania miejsca w
zabudowie. Praktycznie totalnie wyłącza z użytku szafkę narożną - to
najbardziej pojemna z szafek a wiszące w wejściu komory zlewu oraz
rury od syfonu (a nie daj Bóg sam syfon) w zasadzie ją wyłączają z
normalnego użytku.

J.

1. Data: 2004-08-11 11:32:24

Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej R" <T...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.midibank.prv.pl/projekt/kuchnia1.jpg
>
> zrobione wg Twoich rozmiarow
> kwestia tylko taka w ktora strone otwieraja sie drzwi

Drzwi brak :)
Dzieki za projekt.
Niestety moze byc problem z pociagnieciem gazu.
Popelnilem kolejny artystyczny obrazek pogladowy
http://www.corozya.sisco.pl/k10.gif

Pamietajmy jeszcze o lodowce, piekarniku.
Jeszcze raz wielkie dzieki za poswiecenie mi czasu.
Postaram sie odwdzieczyc ;)

ksdrs

1. Data: 2004-08-11 11:40:24

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy te sciany ktora zaznaczyles na projekcie to sa wlasnie te rzeczy do
zabudowy ??

1. Data: 2004-08-11 11:46:36

Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy te sciany ktora zaznaczyles na projekcie to sa wlasnie te rzeczy do
> zabudowy ??

To sa okna.
Sorki za skroty myslowe.

kssdrs