kucnie do zabudowy z poprzedniego roku - Whirlpool vs Amica

1. Data: 2003-07-21 11:41:42

Temat: kucnie do zabudowy z poprzedniego roku - Whirlpool vs Amica
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam możliwość zakupu kuchni do zabudowy z płytą ceramiczną z ekspozycji -
produkowane w zeszłym roku, ostatnie sztuki. Obydwie w tej samej cenie 2000
zł. Są to:
- Amica BK 0402 - termoobieg, grill, rożen, em. kat, drabinki, płyta
szybkogrzejna z poszerzonymi polami
- Whirlpool AKZ 230 + AKR 105 - termoobieg, grill, em. kat, drabinki, płyta
szybkorzejna z poszerzonymi polami, chyba też coś takiego jak stałe
utrzymywanie ciepła w garnku (jak goście się spóźniają :-)

Moje pytania są takie - czy możecie podzielić się doświadczeniami w
tematach:
- Czy kupować kuchnię z ekspozycji (lodówki bym np nie kupił ale w kuchni
chyba nie ma wielkiego ryzyka?) - nowe kuchnie podobne to ok 2700-3500 zł,
tutaj jest tylko 2000 zł - wizualnie niczego im nie brakuje
- Jakieś propozycje - czy Amica czy Whirlpool? Ja bym chyba stawiał na
Whirlpoola.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-22 11:06:57

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba nie ma wielkiego ryzyka?) - nowe kuchnie podobne to ok 2700-3500 zł,
> tutaj jest tylko 2000 zł - wizualnie niczego im nie brakuje

Ja tak zrobiłam w zeszłym roku, kupując kuchnię Boscha z ekspozycji za 2100
zł i oszczędzając na tym ok 1500 zł.
Tyle, że nie miała firmowego opakowania, części instrukcji (ale bez
znaczenia) oraz brakowało mocowań do blatu, o które zresztą do teraz nie
mogę się oprosić ;-)
Ale z samej kuchni jestem bardzo zadowolona. Moim zdaniem nic nie
ryzykujesz, towar jest na gwarancji tak samo jak każdy inny, jeśli tylko nie
ma uszkodzeń albo jesteś w stanie je zaakceptować - kupuj.

> - Jakieś propozycje - czy Amica czy Whirlpool? Ja bym chyba stawiał na
> Whirlpoola.

Z tych dwóch ja też.

Natalia

Dobre zawory do pralki/zmywarki?