kukurydza

1. Data: 2001-08-24 18:51:47

Temat: Re: kukurydza
Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie wiem hmm ja gotuje 20-30 min i sprawdzam widelcem jest ok,
ale keidys kupilem na "ryneczku" QQrydze pastewna ! bleee nie do ugotowania

pozdrov
lukas

ps ufff znowu na grupie :)) wirusy polegly mozna czytac dalej :))

1. Data: 2001-08-24 19:06:54

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> ile ma sie gotowac? Gotowalam godzine twarda, gotowalam 5 min twarda? Ile
> bo mi sie kukurydzy chce....
> Aga
>
> Witam!
Męczyłam tym pytaniemkj grupę jakieś dwa tygodnie temu... po
przeanalizowaniu wszelkoch rad i porad kukurydze wrzuciłam do wrzątku z
łyżką cukru i gotowałam w sumie 30 minut. wyszła pyszna.

uważaj żebyś nie kupiła kukurydzy pastewnej, ona zawsze będzie twarda.
zjadaliśmy ja z masełkiem i posoloną.

pozdrawiam
MechaGodzilla

1. Data: 2001-08-24 19:17:12

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uważaj żebyś nie kupiła kukurydzy pastewnej, ona zawsze będzie twarda.
> zjadaliśmy ja z masełkiem i posoloną.

A jak ja rozpoznac?

Aga

1. Data: 2001-08-24 19:25:40

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> A jak ja rozpoznac?
>
> Aga

kukurydza pastewna jest bardziej zółta, cukroawa powinna być jasna. jak
naciśniesz ziarno to powinien z niego wylecieć biały sok.

1. Data: 2001-08-25 06:57:03

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uważaj żebyś nie kupiła kukurydzy pastewnej, ona zawsze będzie twarda.
> zjadaliśmy ja z masełkiem i posoloną.

Hej!
A ja - może to zboczenie - poluję na tę "pastewną". Jest twarda i owszem,
ale jeszcze mam zęby, a potem to rozkoszne dłubanie wykałaczką i nitką przy
telewizorku! Ach! A smak! Nie to co te cukrowe... wiecie co. Kupujecie
słodką, a potem ją solicie? To nie lepiej od razu to, co Chruszczow chciał
dać ludom i narodom?
Gotuję w wodzie z kilkoma ziarnkami kminku, kuminu, czasem też jałowiec
jeden i angielskie drugie.
No i ta pastewna nie tuczy, bo się nie trawi ;-))
Edede

1. Data: 2001-08-25 10:25:41

Od: Dagmara Makowska <a...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Aug 2001 20:42:49 +0200, "Agnieszka Litwin"
<a...@a...com.pl> napisał(a):

>ile ma sie gotowac? Gotowalam godzine twarda, gotowalam 5 min twarda? Ile
>bo mi sie kukurydzy chce....

A najszybciej to wsadzic ją do mikrofalówki: 6-7 minut i gotowa.
Wsadzić na chwilę pod wodę. Zawinąć w folię przezroczystą. Nakłuć
wykałaczką (pare dziurek wzdłuż kolby). Włozyc do mikrofalówki na
700-800 W na 6-7 minut. Zawsze wychodzi mięciutka i soczysta.

Pozdrawiam,
Dagmara

1. Data: 2001-08-25 12:03:51

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m67f1$eo3$...@n...tpi.pl...
> ile ma sie gotowac? Gotowalam godzine twarda, gotowalam 5 min twarda? Ile
> bo mi sie kukurydzy chce....
to od kukurydzy zalezy... pozatym ja zawsze w szybkowarze gotuje i to jakies
5 minut...

Pozdrawiam
Jacek- ktory ostatnio wstapil na jakies pole pozbieral troche kukurydzy i
teraz ma zapas w sloiczkach na caly rok /do nstepnego sezonu/
7. nie kradnij:-)))
8. bierz ile mozesz;]

1. Data: 2001-08-25 12:06:25

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dagmara Makowska <a...@w...nl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d...@4...com..
.
> A najszybciej to wsadzic ją do mikrofalówki: 6-7 minut i gotowa.
hmmmm hmmm! wsadzilem....! Potem sie rodzia zastanawiala z ktorej strony nas
bombarduja:-) ODRADZAM!

Pozdrawiam
Jacek - po nalocie bobbowcow kukurydzianych

1. Data: 2001-08-25 13:18:49

Od: Dagmara Makowska <a...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Aug 2001 14:06:25 +0200, "Jacek" <l...@n...com.pl>
napisał(a):

> [...]
.
>hmmmm hmmm! wsadzilem....! Potem sie rodzia zastanawiala z ktorej strony nas

Żartujesz!? Od paru lat tak robię i w życiu nic takiego się nie
stało...
Dziwne, panie dzieju... hmmm... (namoczyłeś? zawinąłeś w folię?
dziurki zrobione?)

Ja mimo wszystko POLECAM ;-) Bo pyszne...

Pozdrawiam,
Dagmara

1. Data: 2001-08-25 15:16:09

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <l...@n...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> bombarduja:-) ODRADZAM!
>
> Pozdrawiam
> Jacek - po nalocie bobbowcow kukurydzianych

Niemożliwe! A może przez pomyłkę zawinąłeś w folię aluminiową?:)))))))) Ja
tam nawet jej nie nakłuwam. A w mikrofalówce (800 W) trzymam ją tylko 4
minuty przy pełnej mocy i jest ok. Też poluję na tę "pastewną" i
nic....Wszędzie ta nieszczęsna "holenderska", za słodka jak dla mnie.

Buleczki parzone- slicznie proszone
max payne 9439
Gdzie czat itd...
Jak przyrzadzic rybke?